sonra kız twit atmıs
"kurguydu eglenelım dıye yapıldı ama cıddıye alındı" diye.
artık kıza ne kadar baskı yaptılar ise.
vakti zamanında honda stant'ın da bulunan bi ablayı da 2 3 soru ile ben madara etmiştim fakat eskide kaldı
bu kız da fena bozmuş skiperi![]()
Ben ilk seyrettiğimde eğlencelik kurgu dedim; sahnenin hiçbir şeyi doğal durmuyor, fuardan canlı yayın da yapmamışlardır, bant çekimini de bu haliyle neden yayınlasınlar. Oltaya gelmeyin arkadaşlar, trolleniyorsunuz...