Fuar Hakkında

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Arkadaslar yarınki fuara esimle beraber gidicem daha once hic motorsiklet fuarına gitmedim acaba davetiye falan sartmı yoksa davetiyesiz de girebiliyormuyuz davetiye gibi birsey gerekliyse oradan mı temin ediyoruz ve fiyatı nedir
Tesekkurler
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Kapıda fazla davetiyesi olanlar davetiye verebiliyorlar bazen.
Kapıdaysa 20 YTL karşılığı giriş bileti alabiliyorsun.
Ama yarın sabahki Dolmabahçe buluşmasına katıabilirsen, oradan temin edebileceğin davetiyeyle fuara ücretsiz girebilirsin.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Ben ogleden sonra gidicem cunku saat 2 ye kadar onemli bir isim var,saat kaca kadar suruyor bilginiz varmı
 
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
68
saat 20:00 yazıyor biletlerin üzerinde ama kaçırırsan da fazla üzülme çok bir şey kaçırmış olmayacaksın neredeyse her stand da aynı motorlar var... :pale:
Sen asıl önümüzdeki hafta olacak olanı kaçırma derim ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst