olum ben sahili yolunu öğrendim artık gerçi ben burdan dönmeyi değil daha erken dönmeyi planlıyodumda geçmişim orayı :cherry: ama biliyom ben yolu sen efendi efendi gelseydin :cherry: 10 yıldır o yoldan geçiyon bile bile radara giriyon :queen: ben 120ynen geçtimm radar madar bişi demedi bana ahaha