Fransadan herkese Selamun Aleyküm

Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhabalar Sivas"lıyım Fransada yaşıyorum, 19 yaşındayım.
Burada yeniyim sizlerle tanışmak isterim.
Merhaba...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
forumda fransadan bir abimiz var hatta adaşım görürse sana yazacaktır diye tahmin ediyorum

hoşgeldin tekrardan
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Aleykum selam

Sizin orda da kirmizida geçiyorlar mi?
Ters yonden giden var mi?


Telefon fot. Mak. Ucuz mu orda?
Mesela lg g4 kac para
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hosgeldiniz iyi forumlar

Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

Hoşgeldiniz iyi forumlar

Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Aleykum selam

Sizin orda da kirmizida geçiyorlar mi?
Ters yonden giden var mi?


Telefon fot. Mak. Ucuz mu orda?
Mesela lg g4 kac para

Burda ehliyet almak çok zor aslında.Kırmızı ışıkta geçen ve ters yönden giden hiç görmedim ama göreceğimide pek zannetmiyorum.Emniyet kemerini takmayı unutsanız bile direk ehliyetin puanından kesip ceza yazıyolar.Zaten burada 3-4 kez emniyet kemerini takmama, kırmızı ııkta geçme vs gibi durumlardada ehliyeti tamamen alıyorlar yeniden bir araba parasına ehliyet almaz zorunda kalıyorsunuz.
Fotoğraf makinesi, telefon vs gibi teknolojik aletler evet biraz ucuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------

kafamda deli sorular!!!!!

Bonjour mösyö fransua :D

Mustafa abi fransızca bilmiyorum, zaten buraya geleli 5 ay falan oldu.
Bonjour mösyö
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst