fotospordaki yazım yayınlandı

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
190
yok bence babadan sana geçen bi bağımlılık olabilir bu arada ali ustayada saygılar
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
445
gözde sürücü mü??

Bu arada yazdığım yazını benim olmadığını düşünen arkadaşlar var özellikle onlara söylüyorum

BURDA YAZILAN YAZI TAMAMEN BENİM DUYGU VE DÜŞÜNCELERİME AİT.İNANAMAYANLAR BENİ TANISIN ONDAN SONRA YORUM YAPSIN...

İyi forumlar
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Tebrikler çok güzel olmuş. Bence bayan sürücüler bu şekilde öne çıkar ve kendini gösterirse gerek medya ve gerekse yetkililer sorunlarımıza daha fazla ilgi gösterir.Böylelikle çözüme daha erken giderler.
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
158
Cansu kardeş,yoruma gerek yok,herşey birtarafa sadece medeni cesaretinden dolayı seni tebrik ederim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
süper olmuş bu yazı özellikle belli kesimler için insanı cesaretlendiren bir teşvik var :cat:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
tebrikler cansu kardeşim,hoş bir makale olmuş umarım gazete de istenilen okuyucu kitlesine ulaşıp dikkatleri çekmiştir.....
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Gerçekten motosikletcinin sesinin duyulması adına harika bir adım daha gönlünüze sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst