Fotoğraf Mk. Objektif Yönetim Hatası

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Nette çok detaylı bilgi yok konu hakkında. Aramızda fotoğrafçı olduğunu bildiğimden sorayım belki bilen vardır dedim.
Fujifilm Finepix F50fd modeli bir fotoğraf makinası geçti elime. Objektif yönetim hatası veriyor. Objektifini mi değiştirmek gerek şimdi bunun?
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Büyük ihtimalle otomatik netleme motoru yanmıştır, çok para olacağını sanmam o değişicek gibi duruyo.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Elime geçti dediğin satın aldın elinde patladı muhtemelen:)


objektif yönetim hatası deyince bende mt yönetime dalacaz aparkatları çakacaz aduket sallıcaz diye geldim ama beyhude bir hismiş benimki...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Elime geçti dediğin satın aldın elinde patladı muhtemelen:)


objektif yönetim hatası deyince bende mt yönetime dalacaz aparkatları çakacaz aduket sallıcaz diye geldim ama beyhude bir hismiş benimki...

Basina kocaman Fotograf Makinasi yazdik handro :)
Bizim baldizin makinasi, almadim elimde patlamadi. Simdi sana patlasin flashlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Büyük ihtimalle otomatik netleme motoru yanmıştır, çok para olacağını sanmam o değişicek gibi duruyo.

Nette okudugum yorumlarda biri 220 lira gibi bir rakam telaffuz etmisti ama, soracagiz artik servise. Tesekkur ederim yardimin icin hocam.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Taam makina cenabet olmuş mundar olmuş helalinden 50 lira çalışır..başka ganyato çalışmaz...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
size daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama aslen trabzonluyum, 61 TL verebilirim
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
976
nasıl bir modelmiş diye internetten baktım. yanlışım yoksa, kompakt sınıf bir makine. eşdeğeri, güncel modelleri 200 TL civarına satılıyor.
tamirciler kompakt makinelere hiç bulaşmıyorlar. öyle ya, adam uğraşacak, edecek 100 TL tamir parası istese olmayacak.
distribütör firma nezdinde şansınızı bir deneyin. hiç belli olmaz, nikon benim sensörümü "ömür boyu garantilidir" diye ücretsiz değiştirmişti.
elinizden iş gelirse açın, kurcalayın. belki mekanik bir sıkışma falan olmuştur, çözebilirsiniz. olmadı zaten çöpe gidecek, çünkü yenisini almak daha ucuza gelir.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
3 deyince peynir diyoruz hep beraber o zaman.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

nasıl bir modelmiş diye internetten baktım. yanlışım yoksa, kompakt sınıf bir makine. eşdeğeri, güncel modelleri 200 TL civarına satılıyor.
tamirciler kompakt makinelere hiç bulaşmıyorlar. öyle ya, adam uğraşacak, edecek 100 TL tamir parası istese olmayacak.
distribütör firma nezdinde şansınızı bir deneyin. hiç belli olmaz, nikon benim sensörümü "ömür boyu garantilidir" diye ücretsiz değiştirmişti.
elinizden iş gelirse açın, kurcalayın. belki mekanik bir sıkışma falan olmuştur, çözebilirsiniz. olmadı zaten çöpe gidecek, çünkü yenisini almak daha ucuza gelir.
Makina benim olsa atomlarina bile ayirmistim simdiye :) Sahibi onay verirse girisiriz heryerine. Babamin bir lafi vardir "Zaten bozuk" ondan ilham almisimdir hep :)
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
58
Buradan bir şey söylemek zor, Sirkeci'de Hayyam çarşısı var.
Orada Hayyam Foto Teknik'te Cemil Bey var, eminim yardımcı olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst