Fotograf Makinesi

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Pek Anlamam, Ama Eski Makine Çocuğun eline düşünce elden çıktı, Birde Pil Sarj et derdinden sıkıldım. Binde bir PCB leri macro çekim yapabilirim.
http://www.hizlial.com/olympus-sz-14-14-mp-24x-optik-zoom-30-inc-lcd-3d-hd-video-dijital-fotograf-makinesi/03.003.1230.0162

Makine Nasıl (Öyle Fazla Para Veremem)
Konuya Vakıf arkadaşların yorumlarını almak isterim.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Fazla bir şey beklemeyin ama iyi bir markadır,her türlü işinizi görür, sonuçta amatör işler için kullanacaksanız gayet yeterlidir.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
45
aydınlık ortamlarda iyidir de ışığın az olduğu çekimlerde pek bişey beklememek lazım. algılayıcı küçük diyafram dar. sonuçta kompak makine.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Öyle Profestonel Çekimler Yapmayacağım, Eş Dost Motor Araba Felan Çekeceğim.
(Yazamadığım birşeyin çekimini yapamam değil mi :D )
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
İleride daha iyisi olsunda şimdilik bir makine alıyım dersenzi fiyat iyi diğer kompaklara lensi biraz daha büyük 329 lira, Nikon Coolpix L310 önerecem ama onlarda kalem pille çalışıyor nikon 379tl
Dslr makinelere taş çıkartırlar, eskidende kompak kullanan birisi olarak bence dslr almanızı tavsiye ederim, ilerlyen zamanlarda kompak makinelerde sizi kesmeyecektir,fotograf merakı aynı motosıklet gibi sardımı, öyle devam edip gidiyor
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
İmkanlarınızı zorlayıp DSLR almanızı, SOny hariç kompakt makineye bulaşmamanızı, hele ki Fuji, Olympus gibi markalardan koşarak kaçmanızı öneririm.

EN kötü DSLR body bile, lens çeşitliliği ile sizi fazlasıyla tatmin edecektir. Kaldi ki canon 1100d veya nikon d3000 gibi makineler 800-900 liraya bile sıfır bulunabiliyor 18-55 kit lensi ile. 400 daha verin en azından senelerce kullanabileceğiniz ve çekim yaparken keyif alabileceğiniz bir makine alın.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kardeşim tek söyleyeceğim Hızlıal dan alma Cep telefonumu 2. kezdir yolluyorum kullanıcı hatası deyip duruyorlar
Garantisini düşünmüyorsan al ...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bahsettiğin makina senin işini fazlasıyla görür. Ama ben sana bunu önermem. 24x zoom pek bi ihtiyaç değil. Makina genel olarak Pratik değil. Ebatları büyük ve her an heryerde taşıyamazsın.

Aynı özelliklere sahip küçük ve pratik modellere yönelmelisin. Bazı arkadaşlar Dslr önermiş ama seni tam anlamadıklarını düşünüyorum.

Ben bu ürünü aldım. http://www.webdenal.com/sony-dsc-wx50-16-2-mp-5x-optik-2-7-lcd-full-hd-dij_551001.html

Çok hafif pratik ve oldukca güzel özellikleri var. Carl zeis mercek özellikle video çekimlerinde harikalar yaratıyor.


Video çekerken 10 adet fotoğraf çekebiliyor.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
DSLR nin ne olduğunu bile bilmiyorum. Amacım Erol ATAR olup atarlanmak değil, Sıradan adamın tekiyim. Yanımda taşıyabileceğim basit bir makine,
Alayım ben bunu fiyat iyi. Baktım incelemelerine filan (bana 280 e gelecek) bana yeter artar.
Teşekkür ederim..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ebatlarının dezavantajını saymazsan her işini mükemmel şekilde görür..hatta panoramik çekimide vardır onun...düşünme al...
(bendede bir benzeri var.çocuklara almıştım,harika bişey)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
3D için 3D tv sahibi olman gerekiyor. Diğer tv ve monitörlerde normal foto gibi görürsün. 3D foto çektim ama farkı farkedemedim. 3D tv de denediğimde farkedeceğimi umuyorum.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
en güzeli CANON markadan şaşma... olimpos güzel makinalar yapıyor ama garanti teknik destekten sınıfta kalır... bence dslr de alma şu an için ihtiyacın olduğunu sanmıyorum... 280 bile fazla bir rakam... elektronik marketleri takip ederek çok ucuza halledebilirsin bu iş.... geçen aylarda 130 tl ye hallettik.. kılıf + 8gb ekstra hafıza kartı ile 155 tl... 280 e yazık etme... yada bi şunlara bak... fiyatı uygun bulunca al.. işini fazlasıyla görür..


200 TL ye : http://www.hepsiburada.com/liste/canon-powershot-sx150-is-141mp-12x-optik-zoom-30-lcd-hd-cekim-dijital-fotograf-makinesi-fotografcilik-egitim-hediye-/productDetails.aspx?productId=ftkomcansx150&categoryId=248&SKU=FTKOMCANSX150-G&navq=categoryid%3d2147483606%26fh_sort_by%3d-_match_rate%252c-item_sale_count_pl%26fh_secondid%3dftkomcansx150%26fh_lister_pos%3d0%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252f%2524s%253d%255cu0020Canon%252fbrand%253d%257bcanon%257d%252f100.0%253cactual_price%253c250.0%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483606%257d%26fh_refview%3dsearch


160 TL ye : http://www.hepsiburada.com/liste/canon-powershot-a1400-16-mp-5x-optik-zoom-27-lcd-dijital-fotograf-makinesi/productDetails.aspx?productId=ftkompcana1400&categoryId=248&SKU=FTKOMPCANA1400-S&navq=categoryid%3d2147483606%26fh_sort_by%3d-_match_rate%252c-item_sale_count_pl%26fh_secondid%3dftkompcana1400%26fh_lister_pos%3d1%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252f%2524s%253d%255cu0020Canon%252fbrand%253d%257bcanon%257d%252f100.0%253cactual_price%253c250.0%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483606%257d%26fh_refview%3dsearch
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
bende sizin almış olduğunuz makinayı inceledim pilli makinadan nefret ettiğim için biraz daha fazla verip mediamarktan bu makinayı aldım 2 gün önce

http://www.hepsiburada.com/liste/canon-powershot-sx500-16-mp-3-lcd-30x-optik-hd-video-dijital-fotograf-makinesi/productDetails.aspx?productId=ftkompcansx500&categoryId=248&wt_gl=cpc.elk.foto.marka-model&gclid=CIrqhsOS67gCFUUd3godHkMAbQ
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Pilli makina daha pratik değil mi ? Benim çantada 2 yedek şarjlı pil durur,bitince de hemen değiştiririm.Hi-lion pil yedek alsan pahalı.Almasan bitince
ne yapacaksın ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst