foto _-_moto

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
honda cbr 125 r
Honda_CBR125R_2007_rouge_stgz
190_Honda_CBR125R.jpg
http://www.unlimited-power.net/francais/images/cbrarr.jpg
honda cbr 600
2002%20Honda%20CBR%20600F4%2012,871%20miles.JPG

http://www.motostack.com/files/honda-cbr600rr.jpg
honda_cbr_600_rr_2007_nastynils8.jpg

honda cbr 1000
http://www.triumphchepassione.com/honda/cbr-1000-rr/repsol-cbr-1000-rr.jpg
2007-Honda-CBR1000RRc.jpg


devamı var! umarım beğenirsiniz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ahhhhhhhhhhhhh ah:pale: ooooooooofffff of

bu paranon var yaaaa gözü kör olsun nedeyim:salut:
 

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
offffffffff offffffffffffff
katılıyorum
:salut:
 

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
arkadaşlar bu sayfamda üyelerin motorları nasıl diye merak ettiğiniz motorsikletleri buradan bula bilirsiniz.
:bounce:

honda cbf 150
cbf150.jpg
honda_cbf500_flyscreen_03.jpg

tot_li.jpg


kawasaki kle 500
kawasaki_kle5003_.jpg

794px-KLE_500_rear.jpg

KawasakiKLE5002005-5753-008-f.jpg
 
Son düzenleme:

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
istediğiniz güzel motorları fotoğrafını yollayın bu sayfada herkes paylaşsın
:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ohooo ben yollasammmm sığmaz valla... yalnız fotoğraflar bölümüne yapsak daha iyi sanki:)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
şekerci dükkanında çocuk gibi hissettim kendimi...

"olsada yesek...ahhhahhhhh"
 

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
olur da topic ne
:silent:

sen hallet.diyorumki şöyle bi sayfa açsak ve hiç yorum olmasa moto sözlük nasıl olur:bounce: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
ben beğenmedim.
forum kirliliğine katkı sağlanmış.
resimlerin yayınlandığı yerde olması gerekirdi
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben beğenmedim.
forum kirliliğine katkı sağlanmış.
resimlerin yayınlandığı yerde olması gerekirdi

Şaşırmadım....Merakla bekliyorum bir konuyu ne zaman beğeneceksin?....:p:p:p


Bu arada arkadaşım By_mavim yaz sana birsürü motor resmi çıkar.... Artık işin piri olmuş....Sağolsun görmediğimiz nice modellerin resmini koydu foruma....

Sanırım fotoğraflar bölümünde......:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst