Hayır. Sürükleyip bırakırsan olmaz.Bilgisayardan fotoğraf yüklemesi nasıl yapılıyo. Fotoğrafı mesaj yazdığımız bölüme sürüklesem olurmu.
Cevabınız için teşekkür ederim. Peki sizin bildiğiniz en iyi site hangisi. Bazı forumlarda bakıyorum fotoğraf gözükmüyorHayır. Sürükleyip bırakırsan olmaz.
Önce bir fotograf yükleme sitesine üye olacaksın (Photobucket, İmage Shack vb.)Oraya uygun formatta (800x600) yüklediğin fotografların İMG linklerini alıp mesaj kutusuna yapıştıracaksın.