Foruma fotoğraf nasıl yükleyebilirim. Yardım lütfen.

Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Bilgisayardan fotoğraf yüklemesi nasıl yapılıyo. Fotoğrafı mesaj yazdığımız bölüme sürüklesem olurmu.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Bilgisayardan fotoğraf yüklemesi nasıl yapılıyo. Fotoğrafı mesaj yazdığımız bölüme sürüklesem olurmu.
Hayır. Sürükleyip bırakırsan olmaz.
Önce bir fotograf yükleme sitesine üye olacaksın (Photobucket, İmage Shack vb.)Oraya uygun formatta (800x600) yüklediğin fotografların İMG linklerini alıp mesaj kutusuna yapıştıracaksın.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Hayır. Sürükleyip bırakırsan olmaz.
Önce bir fotograf yükleme sitesine üye olacaksın (Photobucket, İmage Shack vb.)Oraya uygun formatta (800x600) yüklediğin fotografların İMG linklerini alıp mesaj kutusuna yapıştıracaksın.
Cevabınız için teşekkür ederim. Peki sizin bildiğiniz en iyi site hangisi. Bazı forumlarda bakıyorum fotoğraf gözükmüyor
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
hizliresim sitesinden yükleyip çıkan url'yi yazı yazdığımız kutunun üstündeki insert image butonu var ona basıp url kısmına yapıştırıp atıyosun. Siteler arasında fark olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
En basiti Hızlı resim hızlı resime girip dosya seç butonundan resmi yükle ( ayarlardandan boyutu ayarlanır ) sonra resim üstüne sağ tıklayıp resim urlsini kopyalayı seç sonra mesaj yaz kısmının yukarısında insert image var linki oraya yapıştır
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Birazdan bikaç resim yüklüycem. Biraz abarttık ama çok zevkliydi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst