- Katılım
- 14 Ocak 2008
- Mesajlar
- 4,154
- Konu Yazar
- #1
malum,
van minit kaymağı "bana mı sordunuz giderken" diyene kadar güzelce yendi,
reyiz sağolsun "İsrail dölüne" (kendi ifadesidir, benim değil) haddini dünyanın gözü önünde bildirmiş ve kullarını sevindirmişti.
sonrası belli zaten ...
şimdilerde Filistinliler atış poligonundaki ördekler gibi vuruluyor,
ses yok.
Google en son 4 gün önce bir haberin ana akım yandaş medyada yer aldığını gösterdi,
daha yenisi var mıdır ?
bilemiyorum.
el Cezire'nin haberinde şu ana kadar 34 kişinin öldürüldüğü yazıyor.
reyizin henüz gürlediğini görmedim,
rabia işareti (dolar da olabilir) ile kola fabrikası açılırken de inceden bir kafa karışıklığı yaşatmıştı.
ne bileyim myanmar, çindeki uygur Müslümanları (en komiklerinden biridir, burada atıp tutup doğu Türkistan islam hareketi isimli örgütü de terör listesine almış türkiye)
konuyla ilgili detaylı bilgiyi google arama motoruna "omurga" diye yazarak ulaşabilirsiniz.
not: bu insanların nasıl vurulduğunun videoları denk geldi. ördek gibi avlanıyorlar. her yere "kutlu yürüyüşe devam" flamaları asmakla olmuyor.
mazotun yürüyüşü de güzel oldu gerçi ...
van minit kaymağı "bana mı sordunuz giderken" diyene kadar güzelce yendi,
reyiz sağolsun "İsrail dölüne" (kendi ifadesidir, benim değil) haddini dünyanın gözü önünde bildirmiş ve kullarını sevindirmişti.
sonrası belli zaten ...
şimdilerde Filistinliler atış poligonundaki ördekler gibi vuruluyor,
ses yok.
Google en son 4 gün önce bir haberin ana akım yandaş medyada yer aldığını gösterdi,
daha yenisi var mıdır ?
bilemiyorum.
el Cezire'nin haberinde şu ana kadar 34 kişinin öldürüldüğü yazıyor.
reyizin henüz gürlediğini görmedim,
rabia işareti (dolar da olabilir) ile kola fabrikası açılırken de inceden bir kafa karışıklığı yaşatmıştı.
ne bileyim myanmar, çindeki uygur Müslümanları (en komiklerinden biridir, burada atıp tutup doğu Türkistan islam hareketi isimli örgütü de terör listesine almış türkiye)
konuyla ilgili detaylı bilgiyi google arama motoruna "omurga" diye yazarak ulaşabilirsiniz.
not: bu insanların nasıl vurulduğunun videoları denk geldi. ördek gibi avlanıyorlar. her yere "kutlu yürüyüşe devam" flamaları asmakla olmuyor.
mazotun yürüyüşü de güzel oldu gerçi ...