- Katılım
- 28 Haz 2006
- Mesajlar
- 17
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Herkeze Selam Daha önce Bisan Senatör Ile Ilgili Bir Konu Açmiştim Oraya Yorumlara Katilan Katilmayan Herkeze Teşekkür Ederim .ben Daha Motorsiklet Alamadim Sizin Yardimlariniza Ihtiyacim Var Ben Maxiscooter Istiyorum.önceleri Bunun Için 2,500-3,000 Ytl Para Ayirmiştim Ama Bu Fiyatlarda Iyi Bir Model Yok Bu Tabiri Kullanmak Istemiyorum Ama Gerçek Hepsi çin Mali Benim Amacim Iş Yerime Eşimle Yakin çalişiyoruz Gidip Gelmek Hafta Sonlarida En Fazla Gideceğim Yol çeşme Yani 80-90 Km Hiz Seven Biri Değilim Bana Eğer Tavsiye Edebileceğiniz Uygun Bir Model Varsa Tavsiyelerinizi Yok Ise Sym Joyride 200--aprilla Atlantik 250--daelim S2 250 Bunlar Hakkinda Yorum Ve Tavsiyelerinizi Bekliyorum şimdiden Teşekkür Ederim Yolunuz Açik Olsun