- Katılım
- 19 Eyl 2015
- Mesajlar
- 353
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selam, az önce kedi sahiplenmek isteyen arkadaşın konusunu görünce sürekli aktif olduğum MT'de neden yardım ilanı açmayayım dedim.
Size olayı anlatmadan önce belirteyim, bu konularda çok dolandırıcılık durumu oluyor ve insanlar herkese şüpheyle yaklaşıyor. İsteyene tedavi gördüğü kliniğin numarasını veririm arar bilgi alır, isteyene istediği şekilde her şeyi kanıtlarım içiniz rahat olsun.
2 yıl önce yavruyken sokaktan sahiplendiğim bir kedi arkadaşlar, kısırlaştırmaya kıyamadım ameliyat olmasın diye ve bu tuvaletini dışarı yapmaya alışmasına sebep oldu. Kakası, çişi geldiği zaman evin kapısına gidip miyavlardı kapıyı açardık 10 dakika sonra geri gelirdi işini görüp. Bir gün gelmedi, her yerde aradık bulamadık, 48 saat sonra sürüne sürüne apartmana kadar geldiğini yardım çığlıklarıyla duyduk.
O iğrenç belediye veterinerleri sırf uğraşmamak adına yüzsüzce uyutun bu hayvan daha yaşamaz demesine rağmen asla böyle bir şey yapmazdım, yapmadım. Bir çok tedavi gördü, etti ama öğrenci olduğum için ameliyat ettirecek gücüm yoktu, 5 ay geçti hayvanın daha fazla sürünmekten yaralar bereler içinde yaşamasına göz yumamadım hayvanseverlere güvenip, onlarla maddiyatı hallederim diyip Büyükçekmece'de Empati Akademi Hayvan Hastanesi denen yere bıraktım. Hayvana fizik tedavi ve yanında ilaçlarıydı, kortizonuydu tedaviyi destekleyecek şeyler yaptırdım. Kedinin bacaklarında his var dokunulduğunda tepki verip bacağını geri çekebiliyor ama yürüyemiyor veterinerler de aynı şeyi söylediler.
25 gündür o klinikte hayvan ve sağolsunlar 2500 lira hesap çıkarttılar, lütfedip 2000 liraya düşürebileceğini söylediler. Forumda aktif arkadaşlar bilir ben Kıbrıs'a taşındım üniversite için, annem babam bakıyordu hayvana. Ben Kıbrıs'tan bir canın hayatını kurtarmaya çalışıyorum, umudu var Pati'nin ama 2000 lira faturadan 800 lira toplayabildim hayvanseverlerle. 5 gün içince ödeme yapmazsam tedaviyi kesecekler.
Kedi'ye sahipli gözüyle bakmayın, annem babam bakamıyor bu haliyle, eğer yürütemezsem ortada kalacak hayvan ben kendi evimde değilim yanıma alamıyorum. Bu sebeple tedavisini tamamlamamız gerek. Yaptığım forum kuralları dahilinde mi bilmiyorum ama eğer yardım etmek isteyen abiler, ablalar, kardeşler çıkarsa diye açtım bu konuyu. Yaptığım dilencilik değil, bu ülkede sakat hayvana bakacak bir devlet kuruluşu yok, direk uyutuyorlar, bu yüzden hayvanseverler birbirleriyle yardımlaşarak halletmeye çalışıyor sorunlarını. Yardım etmek isteyen olursa forumdan mesaj atabilir veya Türkiye numarama kayıtlı olan whatsapp'tan bana yazabilir 05373324271. Şu an telefona Kıbrıs hattı takılı olduğu için ararsanız ulaşamazsınız, isteyene Kıbrıs numaramı da veririm. Hani bir umut yazdım arkadaşlar yanlış bir şey yaptıysam kusura bakmayın.




Size olayı anlatmadan önce belirteyim, bu konularda çok dolandırıcılık durumu oluyor ve insanlar herkese şüpheyle yaklaşıyor. İsteyene tedavi gördüğü kliniğin numarasını veririm arar bilgi alır, isteyene istediği şekilde her şeyi kanıtlarım içiniz rahat olsun.
2 yıl önce yavruyken sokaktan sahiplendiğim bir kedi arkadaşlar, kısırlaştırmaya kıyamadım ameliyat olmasın diye ve bu tuvaletini dışarı yapmaya alışmasına sebep oldu. Kakası, çişi geldiği zaman evin kapısına gidip miyavlardı kapıyı açardık 10 dakika sonra geri gelirdi işini görüp. Bir gün gelmedi, her yerde aradık bulamadık, 48 saat sonra sürüne sürüne apartmana kadar geldiğini yardım çığlıklarıyla duyduk.
O iğrenç belediye veterinerleri sırf uğraşmamak adına yüzsüzce uyutun bu hayvan daha yaşamaz demesine rağmen asla böyle bir şey yapmazdım, yapmadım. Bir çok tedavi gördü, etti ama öğrenci olduğum için ameliyat ettirecek gücüm yoktu, 5 ay geçti hayvanın daha fazla sürünmekten yaralar bereler içinde yaşamasına göz yumamadım hayvanseverlere güvenip, onlarla maddiyatı hallederim diyip Büyükçekmece'de Empati Akademi Hayvan Hastanesi denen yere bıraktım. Hayvana fizik tedavi ve yanında ilaçlarıydı, kortizonuydu tedaviyi destekleyecek şeyler yaptırdım. Kedinin bacaklarında his var dokunulduğunda tepki verip bacağını geri çekebiliyor ama yürüyemiyor veterinerler de aynı şeyi söylediler.
25 gündür o klinikte hayvan ve sağolsunlar 2500 lira hesap çıkarttılar, lütfedip 2000 liraya düşürebileceğini söylediler. Forumda aktif arkadaşlar bilir ben Kıbrıs'a taşındım üniversite için, annem babam bakıyordu hayvana. Ben Kıbrıs'tan bir canın hayatını kurtarmaya çalışıyorum, umudu var Pati'nin ama 2000 lira faturadan 800 lira toplayabildim hayvanseverlerle. 5 gün içince ödeme yapmazsam tedaviyi kesecekler.
Kedi'ye sahipli gözüyle bakmayın, annem babam bakamıyor bu haliyle, eğer yürütemezsem ortada kalacak hayvan ben kendi evimde değilim yanıma alamıyorum. Bu sebeple tedavisini tamamlamamız gerek. Yaptığım forum kuralları dahilinde mi bilmiyorum ama eğer yardım etmek isteyen abiler, ablalar, kardeşler çıkarsa diye açtım bu konuyu. Yaptığım dilencilik değil, bu ülkede sakat hayvana bakacak bir devlet kuruluşu yok, direk uyutuyorlar, bu yüzden hayvanseverler birbirleriyle yardımlaşarak halletmeye çalışıyor sorunlarını. Yardım etmek isteyen olursa forumdan mesaj atabilir veya Türkiye numarama kayıtlı olan whatsapp'tan bana yazabilir 05373324271. Şu an telefona Kıbrıs hattı takılı olduğu için ararsanız ulaşamazsınız, isteyene Kıbrıs numaramı da veririm. Hani bir umut yazdım arkadaşlar yanlış bir şey yaptıysam kusura bakmayın.




Son düzenleme:
