- Konu Yazar
- #1
FC Moto sitesinden Ekim-Kasım-Aralık aylarında alışveriş yapmış olan varsa bilgi verebilir mi? Kask alacağım ama 3 gündür cevap vermiyorlar e postalara.
Sorma sebebim Chapion Helmets'a bir soru sorduğumda gümrük problemleri nedeniyle Türkiye'ye gönderim yapmadıklarını yazmaları. Bir de kask alan varsa ve ne kadar vergi ödediğini söylerse de çok güzel olur.
Sorma sebebim Chapion Helmets'a bir soru sorduğumda gümrük problemleri nedeniyle Türkiye'ye gönderim yapmadıklarını yazmaları. Bir de kask alan varsa ve ne kadar vergi ödediğini söylerse de çok güzel olur.