Falcon Freedom 250 mi Kuba Superlıght 200 mü

Katılım
2 May 2015
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar falcon ve kuba arasında kaldım parça olsun titreşim olsun kalite olsun hangisi daha yukarıda durur ve beni 1 - 2 yıl idare eder lütfen bilgilerinizi benim ilede paylaşırsanız sevinirim ...
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Birader yas kac?, ehliyet? ekipman ne durumda ? Tecrube varmi ? Lutfen kendin hakkinda daha fazla bilgi ver! Ayrica forumda kubanin guncel kullanici sayfasi mevcut !
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
5
19 yaşındayım kardeşim ehliyeti daha almadım bu ay en geç haziran düşünüyorum özel eğitimde alıcam temel ve ileri sürüş olarak. Kuba nın güncel sayfası mevcut biliyorum ama burada ben 2 motoru karşılastırmak istiyorum bilgin varsa chopper motorlar hakkında paylaşırsan sevinirim :)
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
başlangıç içinde güzel makineler ikiside.falcon yeni geldi türkiyeye,kuba ile arasında çok fark yok ama falocn 250 cc bir motor.
falconun servisini kuba motorda yapıyor biliyorum ama sormanız lazım ancak falcon kubadan pahalı biraz ve bu durumda kuba daha mantıklı gibi geliyor bana.

250cc de bana göre daylim 250 ve rks blackster 250 tercih edileblir.
hyısung ve regale girmiyorum abartı fiyatlara satılıyor bunlar.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Biz reyzikciyiz, saka bir yana ben kuba superlighti oneririm, istnbul trafiginde cok fazla gormeye basladim demek ki parca sikintisi yok, youtubeda owlcruiser adli motovlogeri takip etmeni oneririm dostum, herkese selamlar yaz arada :)
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
5
Çok teşekkür ederim Bugraaa ve BlackGhost gözüm kubada gibi su sıralarda bakalım daha 1 2 ayım var o zamana bir arkadaşı alıp götürücem oda reyzikci ama bu konularda daha tecrübeli tekrardan teşekkürler :D
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
Bende keewey var kullaniyorum memnunum eski model superligt modellerinde titresim biraz var ama gecen kuba bayisinde yeni superligth gordum motor biraz degisik balans var en onemliside yag sogutmali yapmislar begendim motoru ama fiyati cok gibi 7 bin lara dediler
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
Bende keewey var kullaniyorum memnunum eski model superligt modellerinde titresim biraz var ama gecen kuba bayisinde yeni superligth gordum motor biraz degisik balans var en onemliside yag sogutmali yapmislar begendim motoru ama fiyati cok gibi 7 bin lara dediler

yedi binmi...yuhhh.....
hangi bayi burası?
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
5
Bende merak ettim ya 7 bin çok abi İstanbulda 2015 diye piyasa sürdükleri 6000 6500 oda yaz geldiği için pazarlık yapsak 5500 olur yani :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:28 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-motozer-motor-dn-super-imkanla-superlight-200cc_kask-hediyeli-211496406/detay
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
Valla benim baktigim dedigim gibi motor biraz degisikti one dogru uzundu balans varmis bide radyatoru vardi baktim hortum motorun altina gidiyordu yag sogutmaliymis fiyati yedi bin dedi motor cok guzeldi ama parasi cokk yukselmis
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Falcon Freedom 250 bana göre görünüş açısında çok güzel bir motor. Keşke çok satılsaydı. Bence 7 bin'lere çıkılacaksa RKS Blackster 250 alınmalı. V motor ve enjeksiyon avantajı var. Bakın aşağıda çok güzel bir inceleme videosu var. Video Fransızca, muhtemelen RKS Blackster Fransa'da satılıyor. Oradaki fiyatı 3600 €.

 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
5
Dedigin modelin linki veya resmi varsa atabilirmisin merak ettim ya benim attigim resimde eski modeli 2015 diye satiyorlar yada resimden anlaşılmiyor :/
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
RKS BLackster 250 satış bürosu

9.853,00TL fiyatı var makinenin.

http://ucerler.com.tr/motosiklet/chopper/rks-1/rks-blackster-250
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
17
Arkadaşlar benimde aklım karışmış durumda.Rks yi sildim çünkü çok pahalı. Kuba sl200 de karar kılmıştım ama 7150 diyorlar. En son falcon freedom 250 sordum 5750 dediler.Sizce Kubaya yaklaşık 1500 fazla verip almak mantıklımı.Yoksa ikisi de aynı kalitede fazla para vermeye gerek yok falcon mu al dersiniz. Karar veremedim .Falcon freedom daha yeni motor oldugu için nette çok fazla bir bilgide yok. Lütfen falcon freedom kullanıcıları biraz yorum yapıp bizleri bilgilendirirlerse çok iyi olur.
Saygılarımla...
 
Katılım
27 May 2015
Mesajlar
92
Arkadaşlar benimde aklım karışmış durumda.Rks yi sildim çünkü çok pahalı. Kuba sl200 de karar kılmıştım ama 7150 diyorlar. En son falcon freedom 250 sordum 5750 dediler.Sizce Kubaya yaklaşık 1500 fazla verip almak mantıklımı.Yoksa ikisi de aynı kalitede fazla para vermeye gerek yok falcon mu al dersiniz. Karar veremedim .Falcon freedom daha yeni motor oldugu için nette çok fazla bir bilgide yok. Lütfen falcon freedom kullanıcıları biraz yorum yapıp bizleri bilgilendirirlerse çok iyi olur.
Saygılarımla...

hort olcak ama kararı verdınmı hocam
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
58
merhaba, bende sl200 almaya karar vermiştim fakat falcon görür görmez daha çok beğenip fiyatındanda ötürü onu aldım...şuan birinci haftasında, daha 30.km de ama şunu net söyleyebilirim, motor hızlanması inanılmaz...Çok atik...Trafikte 4. viteste sakin ilerlerken, bianda atağa kalkabiliyor...ben daha yeni olduğundan son hızları zorlamadım fakat hiç zorlanmadan 100 de buldum kendimi...

+Motorda kesinlikle titreme yok...Derli toplu gidiyor.
+Oturak rahat, oturma pozisyonuda çok rahat.Sl200 de bu rahatlığı alamamıştım.
+Çok seri hızlanıyor.
+Frenlemesini gerçekten sevdim, sıkıntı vermiyor.
+görünüşü gerçekten çok güzel
+ön çamurluk plastikmiş ama hiç öyle göstermiyor.
+Bundan sonra freedomların zincir muhafazası ve ön çamurluk saç gelecekmiş ve serviste değiştirilecekmiş.


-Vites geçişleri çok sert ve Boşa almak çok zor.
-Boşta gösterse dahi debriyajı bırakınca gidiyor, tam geçmiyor.sanırım ayarsızlık var(biraz daha düzelmezse servise gideceğim)
-Aynalar berbat, arkadan hiçbirşey gözükmüyor.Ayna plastik ayna gibi net değil ve çok ufak.kesinlikle hakimiyeti etkiliyor.hemen değişmeli.
-Ayna boyu çok kısa
-Benzin göstergesi kronik bozuk.

%Lastikler hakkında net bişey söyleyemeyeceğim çünkü referansım yok.Fakat Dragstar 750 sahibi arkadaşımı çağırdım ve motoru denettirdim.Epey tur attıktan sonra, viraj, hız, fren denemeleri yaptı ve motorun hem görünüşünü hemde gidişini çok sevdi.Lastiklerinde normal olduğunu söyledi, fakat ıslakta dikkat etmem gerektiğini söyledi.

Şimdilik benden bukadar,maalesef deneyimledikçe sizlere bilgi aktaracağım.

*Bu arada en kötü süpriz trafik sigortasında oldu.Yaşım 33 - istanbul - ilk motorum - 500 den aşağı sigorta bulamıyorum...fiyatlar %100 artmış eylüle diyor acentalar.Bunu bilseydim 4 eylülde motoru almazdım vazgeçerdim...

http://i59.tinypic.com/e97t6x.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2015
Mesajlar
9
Karar verdin mi? Ben de aynı durumdayım ikisi arasında kaldım. Tip olarak sl 200 daha çok hoşuma gidiyor. Falcon'nun ise hem servisi yakın hemde motor gücü yüksek. Biri teknik olarak karşılaştırabilir mi?
 
Katılım
21 Eki 2015
Mesajlar
50
Merhaba arkadaşlar falcon ve kuba arasında kaldım parça olsun titreşim olsun kalite olsun hangisi daha yukarıda durur ve beni 1 - 2 yıl idare eder lütfen bilgilerinizi benim ilede paylaşırsanız sevinirim ...

Merhabalar, ben de şu sıralar aynı ikilemdeyim, falcon 1.000-TL daha ucuz ve performansı daha yüksek görünüyor ancak tecrübeli kullanıcılar yardımcı olabilirse sevinirim..

Bu arada falcon motosiklette tel jant var, bu bir dezavantaj mıdır akort ayarı vs sürekli bozulur mu?

Teşekkürler,
 
Katılım
21 Ocak 2016
Mesajlar
2
Bende ikisi arasında kararsız kaldım. Superlight in 8300 olacağı söyleniyor üstelik.falcon un ise ikinci el sitelerinde düşük kilometreli ilanları mevcut.bilmedigimiz bir sıkıntisimi var ? Tecrübelerinizden onerilerinizden faydalanmak istiyorum şimdiden teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst