- Katılım
- 15 Şub 2021
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba yeni üyeyim konuya gelecek olursak motosikletim 1.vitese atıp debriyaja basınca tekerlek kitleniyor,çok az kımıldıyor daha sonra çalıştırıp gaza basınca ayak marşı kafayı yiyor ileri geri çıldırıyor 2'de kalkınca sorun yok diğer viteslerdede sorun yok.Motoru kullanmıyorum sorunum nedir çok masraf çıkar mı?