Falcon Debriyaj sorunum var

Katılım
15 Şub 2021
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba yeni üyeyim konuya gelecek olursak motosikletim 1.vitese atıp debriyaja basınca tekerlek kitleniyor,çok az kımıldıyor daha sonra çalıştırıp gaza basınca ayak marşı kafayı yiyor ileri geri çıldırıyor 2'de kalkınca sorun yok diğer viteslerdede sorun yok.Motoru kullanmıyorum sorunum nedir çok masraf çıkar mı?
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba yeni üyeyim konuya gelecek olursak motosikletim 1.vitese atıp debriyaja basınca tekerlek kitleniyor,çok az kımıldıyor daha sonra çalıştırıp gaza basınca ayak marşı kafayı yiyor ileri geri çıldırıyor 2'de kalkınca sorun yok diğer viteslerdede sorun yok.Motoru kullanmıyorum sorunum nedir çok masraf çıkar mı?
Konuyu daha farklı anlatabilirmisin çünkü debriyaja basınca tekerlek nasıl kitleyecek modeli ve markası nedir?
 
Katılım
15 Şub 2021
Mesajlar
2
Falcon attack 100 şuan 150cc çalışmazken 1.vitese atıp debriyaja basıp itmeye çalışıyorum kımıldamıyor 2 ye atıp aynısını yapınca düzeliyor yani 1.viteste debriyaj görevini görmüyor
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
54
motoru açmak lazım 1.vitesin hilalinde sıkıntı olabilir öyle binme şanzımanı dağıtabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst