F1 Çakar Montaj(Bu konu İle ilgili Hiç bir Bilgi yok)

Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
322
Arkadaşlar f1 Çakar Modulu Nasıl bağlanır hiç bir bilgi yok Detaylı şekilde anlatacak Bir arkadaş varmı Hem bana Hemde Forumda Merak eden Yapacak Olan arkadaşlar İçin İyi Olur
Ürün Şu https://www.aloparca.com/yedek-parca/BoostZone/F1-12-ledli-Kirmizi-cakar/a418/80109037?gclid=CJz1laqVs8kCFReRGwodyM0C3g

Çakardan 3 Kablo Çıkmakta Benım ıstedıgım Frenledıgım zaman çakar yapması Hangı kablolalarla olacak anlatacak varmı
gVZOrO.jpg
[/url][/IMG]
O97ozn.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------

Linki hatalı atmışım K.b ürün şu https://www.aloparca.com/yedek-parca/BoostZone/F1-12-ledli-Kirmizi-cakar/a418/80109037?gclid=CJz1laqVs8kCFReRGwodyM0C3g
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Mavi kabloyu kes! (filmlerde hep öyle yapıyorlar işe yarıyor)
 
Katılım
29 Nis 2015
Mesajlar
182
Arkadaşım denemeden bilemezsin kes hepsini birisi park için birisi fren biriside eksi park olanı hiç elleme fren ile artı eksi arasına bağlayacaksın kendim bizzat bağladım bi ara videosunu çekip atabilirim hatta ayrı bi çakar takacağına modul ile park lambanı çakar yapabilirdin benim motorda (kuba CR1) led olduğu içinde görüntüsü ve dikkat çekiciliği ile gayet güzel oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
322
Arkadaşım denemeden bilemezsin kes hepsini birisi park için birisi fren biriside eksi park olanı hiç elleme fren ile artı eksi arasına bağlayacaksın kendim bizzat bağladım bi ara videosunu çekip atabilirim.

Hocam Bende Park Hangısı Fren Hangısı Onu bılmıyorum zaten
 
Katılım
29 Nis 2015
Mesajlar
182
hocam elekrikten azda olsa anlıyor musun ? + ve - kablo bağlaması falan?
 
Katılım
29 Nis 2015
Mesajlar
182
Yani en güzeli senin için ve motorunun sağlığı için :D 1 dk lık işi var ama görünce sende anlayacaksın :D
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Başkan Bırak dalga geçmeyi uyuz oldum zaten kesecem hepsını :D

Tesisatın takip edilebilirliği varsa fren pedalındaki müşürden takip et 2 kabloya ulaşırsın. Kahve rengi olan kuvvetli ihtimal şasedir sonrasinda da çakarın kablolarını deneme yanılma yaparak hangi kablolar olduğunu bulursun zor değil. (Ama maviyi kes yinede)
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
322
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
21
çok basit,kablo kesmeye falan gerek yok.çakarın kablosunun iki ucunu soy,o resimdeki jakın kenarından deydir o sırada birisi frene bassın tek tek dene.sarı-mavi veya sarı yeşil veya mavi yeşilde yanar.:cat:
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
322
çok basit,kablo kesmeye falan gerek yok.çakarın kablosunun iki ucunu soy,o resimdeki jakın kenarından deydir o sırada birisi frene bassın tek tek dene.sarı-mavi veya sarı yeşil veya mavi yeşilde yanar.:cat:

Hocam Beyaz Kutudaki Uclara Değrireceğiz değilmi bunun bir + - Felan oalyı yokmu

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

Tesisatın takip edilebilirliği varsa fren pedalındaki müşürden takip et 2 kabloya ulaşırsın. Kahve rengi olan kuvvetli ihtimal şasedir sonrasinda da çakarın kablolarını deneme yanılma yaparak hangi kablolar olduğunu bulursun zor değil. (Ama maviyi kes yinede)

Grenajları sökuP Iskelet halınde Kabloyu takıp edeceğım teşekkurler
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Hocam Beyaz Kutudaki Uclara Değrireceğiz değilmi bunun bir + - Felan oalyı yokmu

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------



Grenajları sökuP Iskelet halınde Kabloyu takıp edeceğım teşekkurler

Abiii, işsiz misiniz ya :mrgreen: Ya multimetre kullanın ya da kahverengi garanti eksi(-), diğer iki kablodan biri park diğeri fren devresidir. Açma motorun orasını burasını boşuna, uğraşma gereksiz yere. Eksi ucu dışarıdan sok kahverengiye, artı ucu da deneme yamulmayla nereye bağlayacağını bulursun. Bana yakın olsan sevabına koşar gelirdim ya :cherry:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Hocam Beyaz Kutudaki Uclara Değrireceğiz değilmi bunun bir + - Felan oalyı yokmu

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------



Grenajları sökuP Iskelet halınde Kabloyu takıp edeceğım teşekkurler

Leeaaan ben ne biliiim motorunun grenajimi var neyimi var? Takip edilebilirligi varsa dedim o yuzden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst