Evlenme teklifi icin yaratici fikir araniyor :)

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Eveet, sayin MT uyeleri, dostlari, abilerim ablalarim amca ve karde$lerim.. Bu ayin sonunda hayirlisiyla babam yurt di$indan geliyo ve avatar'imdaki a$kim a$kimi ailenecek istemeye gidiyoruz.. Daha evvelinden tabiki de evlenme teklif etmek gerekiyor.. 2,5 yillik bu ili$kiyi artik resmiyete dokme zamanidir anlayacaginiz. Aklimda bir kac fikir var, ama yinede siz dostlardan geyikde olsa hiper super yada basit ama anlamli olacak nacizane fikirlerinizi paylasmanizi rica ediyorum :) Siz olsaydiniz nasil ve ne $ekilde evlenme teklif ederdiniz, yada nasil ve ne $ekilde evlenme teklif ettiniz, ya da ke$ke $unu yapsaydim diye icinizden gecirdiginiz bir$ey oldumu ?
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hmm toprağım,bence güzel bi restorantta ayağa kalk ve bağırki :Seni Seviyorum,benimle evlenirmisin ??

yada evinin önüne çiçeklerden benimle evlenirmisin yaz ve cama çıkmasını iste.bu biraz pahalıya patlar ama çiçekçiye geri verirsin işi bitince :queen:

başka başka ,ahh buldum :
cep telefonuna Hakan Altun'un Teklif ediyorum şarkısını gönder mms'ten,anlar herhalde :)
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
Smirnouf bu söledıklerın şakadır işallah.Bi kıza sakın böle yapayım deme evlencegı varsada evlenmez.Benden sölemesı
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Smirnouf bu söledıklerın şakadır işallah.Bi kıza sakın böle yapayım deme evlencegı varsada evlenmez.Benden sölemesı

1. ve 2. olan geyik değil.ben ciddiyim.benim gibi deli biri için bu fikirler normal. kafamdakileri buraya yazsam gülmekten yerlere yatarsınız :queen::queen::queen::queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
SmirnouF yaz bence :) gulmekten ziyade i$e yarar bilgi olabilir benim icin.. Sanirim ayni kafadayiz :cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
sabah kayfaltısında zeytini benimlen paylaşırmısın....:p
Senden zeytin mi kalir insana bee.. Bu kadar romantik oldugunu bilmiyodum abi.. Dei$ik ambians ve nuans'lar yaratiyosun ama, konu romantizme gelince I Ih.. Hani sen sevgi kelebegiydin, hani huzunlu bi kelebektin, hani nesli tukenen pandaydin. Esefle ve $iddetle kinim kinim kiniyorum seni..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
mete abı gulmekten yerlere yattım desem dogrudur nerden gelıyor aklına hay allah yaa yok yok ben kesın geleyım snn panda dernegıne :mrgreen:

bence eskı turk fılmlerındekı gıbı nalann benımle evlenır mısın nalann ?? (asırı romantık oldu valla ) :queen:
veyaa ekmegı benım ıcın dılımleyıp ıcıne zeytın koyar mısın ??
bu arada smirnouf senınle ewlenebılecek bır kız bulunca bana ulas senı ve kız arkadasını tebrık edecegım hanı motorla bahce bıcıyorsunya o akılla kıme vardın orasını merak edıyorum... :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
SmirnouF yaz bence :) gulmekten ziyade i$e yarar bilgi olabilir benim icin.. Sanirim ayni kafadayiz :cat:

abi kafalar ayn,buralara gelirsen gel senle bi akşam içelim karşılıklı.ama ben kola içerim sadece,tovbeliyim :wiinkk::wiinkk:.

ben yarın sana süper fikirlerle gelcem,şimdi yorgunluk ve uyku fazla zorlamaya izin vermiyo :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
benim yapmayı düşündüğüm bi fikir var.. dur paylaşayım,,,
eğer yenge hanım le motorla gezerken çok hoş bi yere götür ben yalnız olsanız daha güzel olur... hatta hava yağmurlu olsa daha güzel olur... bana kalsa ben rüzgar essede konsantre olurum da...:p neyse . motor olduğu için cep tel.den romantik bi parça aç.... biraz dans edin.. ve ayaklarına kapan... ellerini tut.. o büyülü 3 kelimeyi söyle...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ıyıde benımle ewlenır mısın toplam ıkı kelıme ...:p

Benimle(1) Evlenirmisin (2) A$kim (3) olabilir mesela :)

yaratıcı bişiler olsun yada yalnızca ikinize özel anlarla bi slayt yapabilirsinnn :)

Bende yaratici bi$iler ariyorum zaten tugce :) cilgin bi$i olmali, hem romantik hem cilgin.. Off cok mu $ey istiyorum ya.!

abi kafalar ayn,buralara gelirsen gel senle bi akşam içelim karşılıklı.ama ben kola içerim sadece,tovbeliyim :wiinkk::wiinkk:.

ben yarın sana süper fikirlerle gelcem,şimdi yorgunluk ve uyku fazla zorlamaya izin vermiyo :)
Hocam 4 sene once olsaydi Tekirdag'da ikamet ediyordum, atlar gelirdim de $u an imkansiz.. Bekleriz 1-2 gun onemli degil :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
çok şeyn istiosun ama haklısınnn:) sen en iyisi al bi kinder supriz yumurta koy kızın masasına üstüne yapıştır post it üstüne hayatımız süprizlerle dolu olsunn evliliğimiz mutlu olsun bıdı bıdı bişiler yaz:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Senden zeytin mi kalir insana bee.. Bu kadar romantik oldugunu bilmiyodum abi.. Dei$ik ambians ve nuans'lar yaratiyosun ama, konu romantizme gelince I Ih.. Hani sen sevgi kelebegiydin, hani huzunlu bi kelebektin, hani nesli tukenen pandaydin. Esefle ve $iddetle kinim kinim kiniyorum seni..

canım kardeşim yarın coşkuyu vericem...bünye artık IQ salgılamıyor...bezgin bekir olduk...:pale:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
çok şeyn istiosun ama haklısınnn:) sen en iyisi al bi kinder supriz yumurta koy kızın masasına üstüne yapıştır post it üstüne hayatımız süprizlerle dolu olsunn evliliğimiz mutlu olsun bıdı bıdı bişiler yaz:mrgreen:

inşallah müstakbel kocanda sana aynı teklifi yaparda o zaman görürüm seni..
ha bu arada bizim ecnebinin topic'inde alcholl forever felan yazmışın,hakkatten içiyonmu :queen::queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hmm çok zor bir olay gerçekten... Öyle yumurtayla , çiçekle böcekle mesajla olmaz bu işler...
Kıza hayatında unutamayacağı bir gün geçirtmelisin ki anlamı olsun...

Ben olsam motoru satar yüzük alırdım :queen: :p

O kadar olmasa da gerçekten çok özel olmalı , öyle çiçekti böcekti kafandan at :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
inşallah müstakbel kocanda sana aynı teklifi yaparda o zaman görürüm seni..
ha bu arada bizim ecnebinin topic'inde alcholl forever felan yazmışın,hakkatten içiyonmu :queen::queen:

kocam olcaksa severim demktir e bu durumda herşeyi kabul ederim:) içiorum tabee sen içmiosun sanki:cat:

çikolata mutluluk veririmiş ondan kinder yumurta demiştim:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst