Evleniyoruz, mutluyuz! 11 Temmuz 2009 Cumartesi, KONYA

Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Allah bir yastıkta kocatsın. tabi bütün kabile konyada dimi :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geç kaldık ama :pale: Mutluluklar dileriz Tamer :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
allah mesut bahtiyar etsin bir ömür boyu mutluluklar

Teşekkür ederiz! :)

Haydi hayırlısı, mutluluklar dilerim

Amin!

Allah mutlu mesut etsin :) Bir yastıkta inşallah.. :rendeer:

Tubiş darısı senin başına! :)

oğlan bizim kız bizim...:p

Sen nasıl bir insansın bilmiyorum! 500 defa aradım düğün öncesi 2 kelam edelim dedim ama ulaşılmaz adamları oynamayı iyi biliyosun bu günlerde pandacan! :)

allah mesut etsin ömür boyu mutluluklar
Amin!

Mutluluklar dilerim Tamer...:rendeer:

Çok mutlu, çok sağlıklı, çok eğlenceli yıllar, bol gülümsemeler sizin olsun...:rendeer:

Sağolasın Olcan! Bilmukavele! Darısı senin de başına! Gerçi gezecek görecek çok yer daha var dersin şimdi! :) Kimselere darısı başına diyemez olduk! :p

sizide pistlerde ve salonlarda görmek isteriz :queen:

Abi bence çok uğraşmayalım! :)

allah mesut etsin adaş.saglık mutluluk bereket dolu yıllar dilerim:rendeer:

Amin!

hayat cok kısadır yanında ve bu kısa yolda sana eşlık edicek bırılerı varsa ne mutlu .... ve bu kısa yolda cok uzun zamanlar gecırmenız dıleğiyle kocamanından mutluluklar bı yastıkda kocayın :)

Moruk iyi dileklerin için çok teşekkür ederiz! :)

Allah bir yastıkta kocatsın. Ömür boyu mutluluklar diliyorum. :rendeer:

Amin!

Allah bir yastıkta kocatsın. tabi bütün kabile konyada dimi :p

Amin! Tüm kabile değil komple aşiret Konya!da valla. :) O sebeple düğünü malesef İstanbul'da yapmadım.
Ömur boyu mutluluklar dilerim Tamer,arayı cok acma bıran once aramıza geri dön :)
Sağolasın Salih! Yok yok bir yere gitmiyorum! :) sizlerleyim! :)

Geç kaldık ama :pale: Mutluluklar dileriz Tamer :rendeer:

Bunun geçi erkeni yok! İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederiz! :)

Mutluluklar dilerim..
Nankörlük etmeyip mutluluklar dilediğin için teşekkür ederiz! :)

bursa MT allah mesut etsin bir ömür boyu inşaallah....:) :rendeer:

Bursaya sevgiler, amin!


-----------

Evet arkadaşlar, düğünü kazasız belasız atlattık, İstanbul-Eskişehir-Konya arasında geçen koşuşturmacanın ardından çok güzel bir düğün yaptık. Resimleri en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım!
Görüşmek üzere...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah mesut etsin, umarım mutlu bir hayat yaşarsınız...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tekrar herkese selamlar,

Düğünden şimdilik elimize geçen birkaç kare resmi sizlerle paylaşmak istedik.

dsc02258k.jpg

dsc02280nrn.jpg

dsc02282uoq.jpg

dsc02304s.jpg

dsc02316.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Tamer abi yeni gördüm kusura bakma.Allah mutlu mesut etsin :rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Bende Yeni Gördüm
Alllah Mesut Bahtiyar Etsin Bi Yastıkta Kocayın Inşaallah
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Sağolun, varolun. Aminn aminnn! :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Mutluluklar dilerim.
Şimdi düşündüm de ben de evleneli tam 12 yıl olmuş. Vayy beee. insanoğlu ne acılara alışabiliyor :)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
hadi bakalımmm mutluluklarrr..o tarıhte orda olsaydık kesın gelıp suprız yapcaktım sana..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tebrikler güzel kardeşim:rendeer:
Allah uzun yıllar iyi ve daha az iyi günlerde beraber olmanızı nasip eder inşallah:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst