allah mesut bahtiyar etsin bir ömür boyu mutluluklar
Teşekkür ederiz!
Haydi hayırlısı, mutluluklar dilerim
Amin!
Allah mutlu mesut etsin

Bir yastıkta inşallah.. :rendeer:
Tubiş darısı senin başına!
oğlan bizim kız bizim...
Sen nasıl bir insansın bilmiyorum! 500 defa aradım düğün öncesi 2 kelam edelim dedim ama ulaşılmaz adamları oynamayı iyi biliyosun bu günlerde pandacan!
allah mesut etsin ömür boyu mutluluklar
Amin!
Mutluluklar dilerim Tamer...:rendeer:
Çok mutlu, çok sağlıklı, çok eğlenceli yıllar, bol gülümsemeler sizin olsun...:rendeer:
Sağolasın Olcan! Bilmukavele! Darısı senin de başına! Gerçi gezecek görecek çok yer daha var dersin şimdi!

Kimselere darısı başına diyemez olduk!
sizide pistlerde ve salonlarda görmek isteriz :queen:
Abi bence çok uğraşmayalım!
allah mesut etsin adaş.saglık mutluluk bereket dolu yıllar dilerim:rendeer:
Amin!
hayat cok kısadır yanında ve bu kısa yolda sana eşlık edicek bırılerı varsa ne mutlu .... ve bu kısa yolda cok uzun zamanlar gecırmenız dıleğiyle kocamanından mutluluklar bı yastıkda kocayın
Moruk iyi dileklerin için çok teşekkür ederiz!
Allah bir yastıkta kocatsın. Ömür boyu mutluluklar diliyorum. :rendeer:
Amin!
Allah bir yastıkta kocatsın. tabi bütün kabile konyada dimi
Amin! Tüm kabile değil komple aşiret Konya!da valla.

O sebeple düğünü malesef İstanbul'da yapmadım.
Ömur boyu mutluluklar dilerim Tamer,arayı cok acma bıran once aramıza geri dön
Sağolasın Salih! Yok yok bir yere gitmiyorum!

sizlerleyim!
Geç kaldık ama

ale: Mutluluklar dileriz Tamer :rendeer:
Bunun geçi erkeni yok! İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederiz!
Nankörlük etmeyip mutluluklar dilediğin için teşekkür ederiz!
bursa MT allah mesut etsin bir ömür boyu inşaallah....

:rendeer:
Bursaya sevgiler, amin!
-----------
Evet arkadaşlar, düğünü kazasız belasız atlattık, İstanbul-Eskişehir-Konya arasında geçen koşuşturmacanın ardından çok güzel bir düğün yaptık. Resimleri en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım!
Görüşmek üzere...