Evin içerisinde küçücük odada lastik yakıyorlar...Şuna bir bakın

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu tür videoları videolar bölümünde yayınlarsan modlar taşımak zorunda kalmaz...

ama adamlar deli bu kesin:D
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
başlığın değiştirilmesini istiyorum:
"motoru isterseniz evinizde sürün kask şart"
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
balataları sıyırmış bunlar:mrgreen: hem bunlar kesin kanser de olurlar artık:mrgreen: hey allahım yaa sen akıl dağıtırken bunları niye es geçtin:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
şaşırmış bunlar artık yazık yaa:p
ztn o dumandan zehrlenmştr hepsi videodan snr:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
gece gece iyi geldi bu goruntuler! :) Cilgin ariyorsaniz, etrafta cok var!
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
balataları sıyırmış bunlar:mrgreen: hem bunlar kesin kanser de olurlar artık:mrgreen: hey allahım yaa sen akıl dağıtırken bunları niye es geçtin:mrgreen:

allah akıl fikir dağıtırken bunlar galiba kaskla oturuyomuş.:queen::queen:
bunlar bodrumkatta oturduğu için çıkmadan önce lastiği ısıtıyo:cherry:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
çılgınlar, tozu dumana katmak buna derler işte :cherry: bende yapcam baya zevkli gözüküyor :p

Adamı tebrik etmek lazım KASK taktığı için belkide amaçları oydu :p
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
en azından kask kafasında adam ön freni bi kaçırsa direk tost :mrgreen:binadakiler acaba ne demislerdir ben olsam itfiaye yi ararım :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Duvarları badana etmeleri lazım..... Batırdılar.....:p
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah komşularına yardım etsin bu adamların :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst