Eve Dönüş.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent: Epeydir uzak kaldıgım siteye bugün itibariyle tekrar geldim..Şöle bi baktımda ne güsel olmus formatımız, ortam, katılımcılar..Ha bu arada maalesef cok sevdiğim Zat 150 den bugün ayrıldım ve artık scooter'ın BMW veya Mercedes'i diebilecegimiz Burgman 400 cü oldum bende..Herkese nasip olması temennileriyle..Tekrardan selamlar saygılar:rendeer:
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım aramıza hoşgeldin :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. :bounce:
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer:

:bestmt: TUTKU YARATIR.................................................................
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Zuhtupasa bu sefer doğru tercih yapmışsın hayırlı olsun yeni arkadaşın :) ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili metal kardesim anlayamadım?:cyclopsan kusura bakma tercih konusunu..
sevgili derya tesekkurler.. :rendeer: 2250 ye gitti kız gibi zat.:salut:
S&S
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
aramıza yeniden hoşgeldin bu site herkeze açık umarım senin için hayırlısı olur:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metal kardesim cok pardon :pr: tesekkurler alesta..:mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
zühtüpaşa,


eee artık buraya daha fazla zaman ayıracağına göre, bi burgman sayfası açarsın ya da mevcut varsa şişirirsin orayı da ZAT 150 sayfasında yaptığın gibi...:p
Bi de bakıyorum mesaj sayın 500 e yakın....
500 olunca bi kutlama topiği de aç, sorun olmaz :mrgreen: ne de olsa burada doğal olarak motosiklet geyikten ön planda, zorlamadan etmeden motor konuşuluyo, arada biriki geyik te lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ledo' Alıntı:
zühtüpaşa,

özlemiştik seni bu sitede... iyi ki döndün !
eee artık buraya daha fazla zaman ayıracağına göre, bi burgman sayfası açarsın ya da mevcut varsa şişirirsin orayı da ZAT 150 sayfasında yaptığın gibi...:p
Bi de bakıyorum mesaj sayın 500 e yakın....
500 olunca bi kutlama topiği de aç, sorun olmaz :mrgreen: ne de olsa burada doğal olarak motosiklet geyikten ön planda, zorlamadan etmeden motor konuşuluyo, arada biriki geyik te lazım

İlahi Ledo kardesim..sen çok yaşa emi..:queen: ii aklıma getirdin.. Hemen Erhana bi mesaj atalımda ayrı bi burgman sayfası yakısır dielim walla.:mrgreen:
Ayrıca biraz daha calısiimde 500. mesajda bi topic acarız..:p :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Aramıza tekrar hoşgeldiniz :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkesin candan hosgeldin dileklerine cok tesekkurler..:rendeer:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Bende yeni üye oldum siteye pek kişi tanıma ama adet yerini bulsun dedim de HOŞGELDİN :bounce:
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
60
:queen: :queen: :cherry: :p hoşgeledin sühttü pasa,değişilik iyi gelir sana .motor suna hayırlı olssun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst