- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Perişan oldum akşam akşam yav..
Dün akşam motor sezonunu kapatmıştım kazasız belasız.Bu sabah işe geç kaldım yerlere baktım hava kuru
jübilemi yapıp bırakayım dedim.neyse gittim işe tam çıkacağım sıra kar serpmeye başladı,ben gidene kadar
tutmaz dedim ama o ne trafik kaldırıma çıkıp gideyim desem onuda yapamıyorum o kadar berbat.O arada da
kar tutmaya başladı.
1 tane dik yokuş vardı ondanda Fred Çakmaktaş tarzı ayak freni yaparak indim.Eve yaklaştım bir tane
inceden yokuş
var onu atlatırsam olay bitti ama yok çıkamadım yokuşun yarısında kaldım.Tek başımada indiremedim birini
çağırdım düzlüğe
indirdik
motoru.Sonra park edip etrafı kolaçan ettim bir tane açık garaj burdum binanın arkasında geniş bir yer.Motoru oraya koydum
yöneticiye anlattım kalsın dedi.Teşekkür edip aldım kaskımı düştüm yollara.İnşallah tosunun başına bir iş gelmez
Dün akşam motor sezonunu kapatmıştım kazasız belasız.Bu sabah işe geç kaldım yerlere baktım hava kuru
jübilemi yapıp bırakayım dedim.neyse gittim işe tam çıkacağım sıra kar serpmeye başladı,ben gidene kadar
tutmaz dedim ama o ne trafik kaldırıma çıkıp gideyim desem onuda yapamıyorum o kadar berbat.O arada da
kar tutmaya başladı.
1 tane dik yokuş vardı ondanda Fred Çakmaktaş tarzı ayak freni yaparak indim.Eve yaklaştım bir tane
inceden yokuş
var onu atlatırsam olay bitti ama yok çıkamadım yokuşun yarısında kaldım.Tek başımada indiremedim birini
çağırdım düzlüğe
indirdik
motoru.Sonra park edip etrafı kolaçan ettim bir tane açık garaj burdum binanın arkasında geniş bir yer.Motoru oraya koydum
yöneticiye anlattım kalsın dedi.Teşekkür edip aldım kaskımı düştüm yollara.İnşallah tosunun başına bir iş gelmez