Evden motorla çıktım kaskla döndüm

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Perişan oldum akşam akşam yav..

Dün akşam motor sezonunu kapatmıştım kazasız belasız.Bu sabah işe geç kaldım yerlere baktım hava kuru

jübilemi yapıp bırakayım dedim.neyse gittim işe tam çıkacağım sıra kar serpmeye başladı,ben gidene kadar

tutmaz dedim ama o ne trafik kaldırıma çıkıp gideyim desem onuda yapamıyorum o kadar berbat.O arada da

kar tutmaya başladı.

1 tane dik yokuş vardı ondanda Fred Çakmaktaş tarzı ayak freni yaparak indim.Eve yaklaştım bir tane

inceden yokuş

var onu atlatırsam olay bitti ama yok çıkamadım yokuşun yarısında kaldım.Tek başımada indiremedim birini

çağırdım düzlüğe

indirdik

motoru.Sonra park edip etrafı kolaçan ettim bir tane açık garaj burdum binanın arkasında geniş bir yer.Motoru oraya koydum

yöneticiye anlattım kalsın dedi.Teşekkür edip aldım kaskımı düştüm yollara.İnşallah tosunun başına bir iş gelmez :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bir nalbura girip çamaşır ipi alacaktın. Hatta bakkal çakkal nere denk gelirse genelde bulur. Yolun kısa olduğu için bu ipi öneriyorum. Sadece durumu kurtarmak için.


Sonra bu ipi jantın arasından geçirerek lastiğe janta lastiğe janta dolayacaksın. Olacak sana kar lastiği.

Fotodaki daha ciddi bir çalışma . Avize zinciri ile yapılıyor. Bunuda sürekli kullanım için yapabilirsin.

13119566.jpg
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bir nalbura girip çamaşır ipi alacaktın. Hatta bakkal çakkal nere denk gelirse genelde bulur. Yolun kısa olduğu için bu ipi öneriyorum. Sadece durumu kurtarmak için.


Sonra bu ipi jantın arasından geçirerek lastiğe janta lastiğe janta dolayacaksın. Olacak sana kar lastiği.

Fotodaki daha ciddi bir çalışma . Avize zinciri ile yapılıyor. Bunuda sürekli kullanım için yapabilirsin.

http://img191.imageshack.us/img191/8571/13119566.jpg

Çok saol aklımda bulunsun da yokuş inerken yine tehlikeli değil mi yav ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ön tekerede sar. Ama arka fren yeter zaten gideceğin hız belli.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
oyle bı baslık atmıssın kı hıkaye sonuna kadar kaza ya da calıntı haberı sandım :) gecmıs olsun yıne de.stres ıyıdır.bı daha rısk almazsın.meteo ya bakmadan cıkmazsın :) benzerı cbr250 yı ılk aldıgımda basıma gelmıstı. bı heves bınmek ıcın işe cıktım. yokusta durdugum an 20m gerı kaymıstım ayaklarımın uzerınde :) hemen tırs tırıs eve bıraktım arabayla gıttım :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bir nalbura girip çamaşır ipi alacaktın. Hatta bakkal çakkal nere denk gelirse genelde bulur. Yolun kısa olduğu için bu ipi öneriyorum. Sadece durumu kurtarmak için.


Sonra bu ipi jantın arasından geçirerek lastiğe janta lastiğe janta dolayacaksın. Olacak sana kar lastiği.

Fotodaki daha ciddi bir çalışma . Avize zinciri ile yapılıyor. Bunuda sürekli kullanım için yapabilirsin.

http://img191.imageshack.us/img191/8571/13119566.jpg
Sinan bey ben bu uygulamayi motoruma yapamam cizilir diye korkarim :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
Ben de kaza yaptınız sandım yahu, tek derdiniz bu olsun. :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Bende kaza yaptınız sandım.Dün bende son güneşi değerlendireyim iki fatura yatıyarım dedim.Gitmez olaydım çarsıda arka tekerlek patladı.Ustaya ittirene kadar 5 yaş yaşlandım nerdeyse .Senin gibi ayak freni hesabı zor ulaştım .Bu sabahda motosikleti alıp ücretli otoparka kapattım kurtuldum.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Sinan bey ben bu uygulamayi motoruma yapamam cizilir diye korkarim :cherry:

Ne çizilir diye korkuyorsun anlamadım :)) Karizmanmı çizilir yoksa ?

Fotoğrafa dikkat ettiysen lastiğin altı zincir jant tarafı plastik strap. Ayrıca motora herzaman binmek istiyorsan birazcık çiziğe müsade edeceksin :D
 
Katılım
5 Ara 2013
Mesajlar
22
oyle bı baslık atmıssın kı hıkaye sonuna kadar kaza ya da calıntı haberı sandım :) gecmıs olsun yıne de.stres ıyıdır.bı daha rısk almazsın.meteo ya bakmadan cıkmazsın :) benzerı cbr250 yı ılk aldıgımda basıma gelmıstı. bı heves bınmek ıcın işe cıktım. yokusta durdugum an 20m gerı kaymıstım ayaklarımın uzerınde :) hemen tırs tırıs eve bıraktım arabayla gıttım :p

Aynen ya :) hocam aklıma çalınma, kaza hatta sattığına kadar bir sürü şey geldi :) iyi şükür ki sorun yok, var olan şey sorun sayılmaz :) tekerin düz bassın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst