Evde kalmış kızlar mağazası..

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kadınların gidip kendilerine erkek (koca) secebilecekleri bir erkek dukkanı (magazası) acılmıstır. Magaza 5 katlıdır ve her kat cıkıldıkca, erkeklerin nitelikleri de yukselmektedir.

Magazada sadece tek bir kural gecerlidir: herhangi bir katın kapısından iceri giren kadın, o kattan alıs-veris etmek zorundadır ve eger bir ust kata cıkmak isterse, tekrar asagı katlara inemez.

Bir gun bir grup kız arkadas, kendilerine erkek secmek icin magazaya gider.
Ve....

1. KAT: Kapıda sunlar yazılıdır: "Bu kattaki erkeklerin calısacak bir isleri var ve cocukları da severler". Kızlar yazılanları okur ve soyle derler: "Eh, hic yoktan iyidir ama bir de ust kata bakalım".

2. KAT: kapıda yazılanlar: "Buradaki erkeklerin iyi bir isleri var, cocukları severler ve son derece yakısıklıdırlar." Kızlar: "Hmmm, hic fena degil ama acaba bir ust katta ne var ?"

3. KAT : "Buradaki erkeklerin cok iyi birer isleri var, cocukları severler, son derece yakısıklıdırlar ve ev islerine de yardım ederler". Kızlar: "Aman
Tanrım, cok etkileyici ama yukarıda baska katlar da var."

4. KAT : "Buradaki erkeklerin isleri cok iyi, cocukları cok severler, gayet yakısıklı olup, ev islerine yardım ederler ve ayrıca son derece romantiktirler". Kızlar cıglık atmaya baslarlar: "Inanılmaz, bir ust katta bizi neyin bekledigini bir dusunun!" Ve bir kat daha cıkarlar...

5. KAT: sunlar yazmaktadır: "Bu kat bostur ve sadece, kadınları memnun etmenin mumkun olmadıgını kanıtlamak icin konmustur. Cıkıs soldadır; umarız inerken merdivenlerden yuvarlanırsınız..
:queen::queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Semooşşş koş bize mağaza açmışlar.:queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bikaç başlık daha açayımda bende gelcem ama ortam kurmaya çalışıyorum biri kilitlenirse diğerinde takılırız :cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dimi dedim sana önümüz açık ne işlenmemiş mağdenler gelicek elimize bak for eksampıl extrema sen şunu özelden bi özel eğitime al ben bi wc ye gidip geliyom :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
dimi dedim sana önümüz açık ne işlenmemiş mağdenler gelicek elimize bak for eksampıl extrema sen şunu özelden bi özel eğitime al ben bi wc ye gidip geliyom :queen:

Önün açık arkan sağlam, seninki benden kara.:silent:

Olmadı dimi.:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyle diil lan :queen: sütlü börümce tatlısı bilmem ne neydi lan :queen: :pale: benimkide olmadı neyse boşver bunlar boş şeyler muktedir şöbiyet kadim dostum ayem
kop evladım :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Toy semihcim sana bir hikaye anlatmak isterim;

Bir dağcı varmış. Bi gün bi dağa tırmanmaya karar vermiş. Dağa tırmanırken hangi noktalarda acıkıp yemek yiyeceğini önceden belirlemek için dağa tırmanmaya başlayıp acıktığı yerleri boyayla işaretlemiş. Sonra inip dağa tırmanmaya başlamış.

Yaa anladın mı şimdi.:queen::queen::queen:

Pınarr;861938' Alıntı:

Daha önce verilmişti.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olüm bak beni tahriiş.. şey pardon tahrik etme len :queen: provakasyonalara gelemem benim astımım var yağmurda yayo eve nası gitcem anasını satiim :pr: bana bi teknik destek çıksana bu konuda :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
olüm bak beni tahriiş.. şey pardon tahrik etme len :queen: provakasyonalara gelemem benim astımım var yağmurda yayo eve nası gitcem anasını satiim :pr: bana bi teknik destek çıksana bu konuda :queen:

Şimdi ben sana burdan bi destek veririm, bi çırpıda evine gidersin.:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi ben sana burdan bi destek veririm, bi çırpıda evine gidersin.:queen:

delikanlıysan gelecende vericen nan desteği öyle vaaadlerlen kandrımassın beni kendini nuri alçomu sanıyon lan :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende kapama dükkanın önünü bakiim
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Kadınların gidip kendilerine erkek (koca) secebilecekleri bir erkek dukkanı (magazası) acılmıstır. Magaza 5 katlıdır ve her kat cıkıldıkca, erkeklerin nitelikleri de yukselmektedir.

Magazada sadece tek bir kural gecerlidir: herhangi bir katın kapısından iceri giren kadın, o kattan alıs-veris etmek zorundadır ve eger bir ust kata cıkmak isterse, tekrar asagı katlara inemez.

Bir gun bir grup kız arkadas, kendilerine erkek secmek icin magazaya gider.
Ve....

1. KAT: Kapıda sunlar yazılıdır: "Bu kattaki erkeklerin calısacak bir isleri var ve cocukları da severler". Kızlar yazılanları okur ve soyle derler: "Eh, hic yoktan iyidir ama bir de ust kata bakalım".

2. KAT: kapıda yazılanlar: "Buradaki erkeklerin iyi bir isleri var, cocukları severler ve son derece yakısıklıdırlar." Kızlar: "Hmmm, hic fena degil ama acaba bir ust katta ne var ?"

3. KAT : "Buradaki erkeklerin cok iyi birer isleri var, cocukları severler, son derece yakısıklıdırlar ve ev islerine de yardım ederler". Kızlar: "Aman
Tanrım, cok etkileyici ama yukarıda baska katlar da var."

4. KAT : "Buradaki erkeklerin isleri cok iyi, cocukları cok severler, gayet yakısıklı olup, ev islerine yardım ederler ve ayrıca son derece romantiktirler". Kızlar cıglık atmaya baslarlar: "Inanılmaz, bir ust katta bizi neyin bekledigini bir dusunun!" Ve bir kat daha cıkarlar...

5. KAT: sunlar yazmaktadır: "Bu kat bostur ve sadece, kadınları memnun etmenin mumkun olmadıgını kanıtlamak icin konmustur. Cıkıs soldadır; umarız inerken merdivenlerden yuvarlanırsınız..
:queen::queen::queen::queen:

Ben bodrum katta aradığımı buldum :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuş:) bunu bir iki kişiye okutmam lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst