Eşşeklik Paraylamı

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
kimse mana bulmasın tehlikeye diyecek yok geçim cok zor gelir düşük yakın ilçeye gidiş geliş 1.25 kuruştan 7.5 tl bakalım parası varmı o benzinle 4 kere gider gelir asgari ücret olsun 1200 tl devlet geliri düşük olana 200 tl ile ev 150 tl ye küçük bir araba (kominist ülkeleri veriyordu vakti zamanında bulgaristan mesela) bak bakalım o motora 4 kişi binecekmi
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
kimse mana bulmasın tehlikeye diyecek yok geçim cok zor gelir düşük yakın ilçeye gidiş geliş 1.25 kuruştan 7.5 tl bakalım parası varmı o benzinle 4 kere gider gelir asgari ücret olsun 1200 tl devlet geliri düşük olana 200 tl ile ev 150 tl ye küçük bir araba (kominist ülkeleri veriyordu vakti zamanında bulgaristan mesela) bak bakalım o motora 4 kişi binecekmi[/QUOTE

yukarıda yazdıklarınıza katılıyorum.kimse evladını ailesini bizlerin önemsediğinden daha az önemsemez.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Adamın yaptığına haklı demiyorum ama mercedes alma durumu vardıda gidip scootermi aldı ? Adama sövüp saymadan önce bu hale düşürenlere sövüp saymak lazım.
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Adamın yaptığına haklı demiyorum ama mercedes alma durumu vardıda gidip scootermi aldı ? Adama sövüp saymadan önce bu hale düşürenlere sövüp saymak lazım.


Ben bunlara tamamen katılmakla beraber şöyle düşünüyorum;

Gitçeğim yer ne kadar önemli olursa olsun 3 yaşındaki evladımı teklikeye atmam tabiki gelir kötü ülke şartları kötü ama anne bir elel çoçuğu tutup bir elle cips yiyor buda ayrı bir muamma. Her kez ister bmw mercedes audi ama herkeze nasip olmaz lakin yok diye böle riske girmeyede gerek yok önce can sonra canan
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
110
tasvip ediyor değilim ama,
sonuçta güllük gülistanlık bir ülkede değiliz. o motosikleti alabilmek için ne kadar zaman para biriktirmeye çalıştı bunu bilmek lazım.

ama ablamınn cips yemesi çaresizlik felan değil yani, o ayıp etmiş:) hem çocuğa niye vermiyon? hepsini lapur lupur..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
çin malı kötüdür diyenlere gelsin...
millet aile boyu geziyor...

Ebubekir abi yardırıyor yine :mrgreen:

canı o kadar değerli ki, öyle davranıyor. yorum yapmak bana değil trafik ekibine ve dava açacak yetkiliye düşer... çünkü adam alenen ölümle tehdit ediyor ailesini.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
O da birşey mi? Bu da benden olsun. Geçen gün Çanakkale'de arabamdan çektim. Motoru kullanan ve motor üzerindeki herkes bayan !!!

 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Bitenede benden

10fzyip.jpg
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
herşeyi geçtim...
geçen sene ki ramazan davulcusunu hiç unutmuyorum...
reno brodway'in bagajına oturmuş davul çalıyordu...
şöförde yavaştan ara gez veriyordu...
ahh ahh..
fotoğraf makinesi yoktu ki çekeyim...
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse mana bulmasın tehlikeye diyecek yok geçim cok zor gelir düşük yakın ilçeye gidiş geliş 1.25 kuruştan 7.5 tl bakalım parası varmı o benzinle 4 kere gider gelir asgari ücret olsun 1200 tl devlet geliri düşük olana 200 tl ile ev 150 tl ye küçük bir araba (kominist ülkeleri veriyordu vakti zamanında bulgaristan mesela) bak bakalım o motora 4 kişi binecekmi

binerler dostum binerler... benzinin litresi 50 kuruş olsun, evlet bedava araba versin, gidiş-geliş maliyeti 7,5 lira değil 10 kuruş olsun, "5 kuruşa gidip gelmek varken, niye 10 kuruş vereyim" der yine o motora 4 kişi binerler...


kabul edelim artık, aç gözlü, doymak bilmeyen, olsa da daha fazlasını isteyen ve bu hususta ne gerekiyorsa yapmaya hazır bir millet olduk... bu iş cepte değil, kafada bitiyor...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Madem çocuklarını da alıp biryere gidecek , binsin otobüse binsin tramvaya rahat rahat gitsin. Çok mu zor , çok mu pahalı?
Kendi veya karısıyla gezeceği zaman da motosikleti tercih etsin.
Motorun yaktığı yakıttan biraz tasarruf edip en ucuzundan bir kask almak da zor değil.
Parada değil kafada bitiyor.
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
110
şu sepetli motosikletler tekrardan moda olsa, üreticiler makinaya uygun karakterde sepetler üretseler, aileler için fena olmaz hani. istersen çoluk çocuk pikniğe gidersin, istediğin zaman söker, yalnızken 2 tekerle keyfine bakarsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst