Eşlerden Habersiz Tekirdağ Kaçamağı

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
23 Nisan günü için bir sitede bir etkinlik göremeyince kendi başımızın çaresine bakmak zorunda kaldık. Hava güzel, iş yok, evde dursam hasetimden çatlıyacam. Bi Tekirdağ yapalım mı? Ve yola çıktık... Motorlar yıkandıktan ve bayram törenlerinden dolayı kapanan yolları aştıktan sonra E-5 e ulaşıp Büyükçekmece yönünde ilerliyoruz. Hava süper, saat öğlene geliyor, biraz geç kaldık ama olsun. Karşımızda göl manzarası bizi büyülüyor. Silivri'ye kadar bir solukta varıp çıkışında bir mola veriyoruz.



İçerisi yemyeşil: ağaçlar,çimler ve asmaların içinde sedirler,masalar,değirmen ve oyuncak golf sahaları...







Mola verip serinledikten sonra sohbet iyice koyulaşmadan kalkmak lazım lakin yol daha uzun. Marmara Ereğli'ye kadar devam ediyoruz. Yoldan çıkıp şehir içine giriyoruz. Sahilde biraz çimenlere uzanmak lazım.









Dinlenirken bi amca gelip kendini tanıtıyor, bize başlıyor hayatını anlatmaya. Benim adım Taşkın Ada. Yaşım 78. Şairim,kebapçıyım, emlakçıyım... Adam bize şiir dinletisi sergiliyor, hemen ahbap oluyoruz.





İlçe merkezine de uğrayalım diyoruz. Meydanı buluyoruz, bütün resmi daireler bunun etrafında. Küçük, şirin bir kasaba...





Yola koyulma vakti... Deniz kıyısından devam ediyoruz.



Yeniçiftlik civarı 3000 km yi dolduruyorum.



Nihayet geldik.



Acıktık, hemen köfte yemeye Ali Baba'ya gittik.



Karnımız doydu. Sahilde biraz yürüdük ama hava çok sıcak olduğundan gölge olan merkezde gezmeye karar verdik.





Namık Kemal Anıtı ve arkasındaki Trakya Üniversitesi rektörlüğünü gördükten sonra Namık Kemal Müzesi'ni ziyaret edicez.



Müze kapalı, yandaki çatlak esnaf sorularımızı yanıtlamıyor,biz de dönmeye karar veriyoruz.



Tekirdağ çıkışında depoları doldurup yola çıkıyoruz. Çıkıştaki BP de son tekirdağ manzaraları.





Dönüşte zaman dar, tek molamızı Büyükçekmece'de verip sahilde dinleniyoruz.







Eve kararmadan önce varıp durumu hala çaktırmıyoruz:cyclopsan
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
valla güzel gezmişsiniz :mrgreen:

an 125'in uzun yol performansı nasıldı??? anlatırmısın biraz??
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
vay sizi gidiler var yengelerden habersiz kactınız gezdiniz demek ama ne güzel keyifli olmus. gezilerinizi devamını bekliyoruz
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Güzel Bi Kaçamak Olmuş Aman Yenge Bişe Demedi Inşallah:):) Resimler De Cok Hoş Ellerinize Saglık.tekeriniz Düz Bassın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok ayıp çok :cherry:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
valla güzel gezmişsiniz :mrgreen:

an 125'in uzun yol performansı nasıldı??? anlatırmısın biraz??


hiç zorlanmadı, bana yetiyor, scooter için gayet yeterli..

Güzel Bi Kaçamak Olmuş Aman Yenge Bişe Demedi Inşallah:):) Resimler De Cok Hoş Ellerinize Saglık.tekeriniz Düz Bassın

hala haberleri yok kendilerinin :)

Güzel bir gezi olmuş da, hanımları neden almadınız?:)

Benim hanım çalışıyor, arkadaşınki de cocuk bakıyordu, bir bakıma iyi oldu:mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst