[Eskişehir - MT]

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Ben gelemiyorumm sabah 8 akşam 8 çalışıyoz::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp: 22 dan sonra bişi kalıyosa gelmek isterim:pr:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
offff süleyman ya çalış çalış nereye kadar :pr:

istersen senin iş çıkışı nerede olduğumuza dair falan haberleşiriz :cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
BElki gelebilirim bilmiyom yarınki ruh halime bakcak :p Belki birisi çok isterse onunda etkisi olabilir :wiinkk:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Volkan takipte siz devam edin... :p

Kavga yoksa bir yaramazlık yok demektir... :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Olum faruk aşık mı oldun söle lem :p


Ha bire dominos un reklamını yapar gördümm seni :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
alın size viraj yapmış motor:p

img8964yj0.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz...son anda değişen planlarımdan bıktım artık gelemedim c.tesi günü :silent: aslında 2-3 saatleğine gelebilridim o havayı yaşamak için ama acele acele nekadar olurdu bilemicem, engeç 5 te geri eskde olmam gerekecekti...

emre geçmiş olsun arkadaşım sana bişiiey olmasın salla gerisini bundan sonra daha dikkatli olursun işllh :rendeer:

umut o motor senin deildir umarım resim cok yakın olunca ikilemde kaldım :D takdir ediyorum ama seni cok güzel kullanıyosun motoru ;)....

aytaç valla hiç kaçırmıyosun helal olsun mt uyusun :D

yarında şehir dışına cıkıcam bi aksaklık olmazsa akşama konserde olucam bende büyük ihtimal orda görüşebiliriz...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
günaydın:)
bende bir kaç foto var emok fest le ilgili, işten başımı kaldırabilirsem en kısa zamanda atacağım.umut sende de bikaç foto olacaktı topic mi açalım buraya mı koyalım?
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
hamit abim buraya koyalım bence.
az sonra başlarım koymaya
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ya bana sorsaydınız ya esk. mt fotoğraflarına ekleyin ya da yeni bir topik açın derdim :cherry:

heyoooo süper fotolar yaaaa :queen:

elinize sağlık :bounce:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
Ewwett kırkaya varmış bulunmaktayız:p

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
İlk geceyi atlattık.herkes tutulmuş durumda:p

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Cüneyt abiden açılma hareketleri:p

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Türk aklı

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Senin kaderin bu emre abii:p

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Yarış parkuru hazırlandı.bizim aslanlar az sonra çıkacak meydana:p

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Aha geldiler

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Yeşil kroscu

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Mehmet abim.30 kişi içinden 4. oldu tebrik ediyorum kendisini

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Kırkanın çıkışında kahvaltı

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Suzuki an125 cup için parkur hazırlanıyorrr…

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
İstanbullularla sucuk keyfinden sonra bir foto

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Kanber usta krosa ters binen biri:p

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Hani bizim çaylarımızzzz

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Hamit abi bilmemezlikten gelme:p

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Tipe gel

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Biryerdende çıkma be kardeşim

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Dönüş yolu son kahvaltıdan sonraki zincir bakımı


Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Yanlış anlaşılma olmasın

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
Bundan sonraki fotolar engin abiden

Shot with DSC-T3 at 2007-07-03
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
38
arkadaşlar ben işten 7 gibi cıkarım ondan sonra sizi ararım daha eğlence devam ediyorsa size katılmaya çalışırım görüşmek dileği ile
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet evet kararım kesin fotolar süper harika muhteşem :cat:

Eser abi bekliyoruz seni ve cbr ı :cherry:

Volkan gidiyoruz tabiki de. ben mısırları patlatmaya başladım bile :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Hadi be.:cyclopsan Mısır da var.. :flower: Yaşadık desene...

Kimsede bilet yokmuş zaten. İçecek zaten sınırsız olacak gibi gözüküyor.. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst