Eski Tarzım Yeni Motorum

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Merhaba arkadaşlar artık cg den bıktığımı söylemiştim. Çünkü cg 2 kişi ile çok ağırlaşıyordu ve bayılıyordu.. şimdi bir 2007 model innova aldım 6500 km de ve 1900 ytl.
ilk olarak yeni motorum için şunları özetliyelim.. kadıköyden gebzeye gittim geldim.. 10 ytl ile 3 litre benzin aldım ve 125 km yol katettim. ama sabit hızım ortalama 90 ama çoğu zaman 100-110 oluyordu.. aşağı eğimde 130 yaparken cg de olan titreşimi bana unutturdu. bu motorun kötü yanı kısa olması ve ön maşanın esneme aralığının az olmasıdır. motor kompresyonu müthiş, frenlemeye yardımcı.
rüzgarlı bir havada e-5 te 110 km/h yapması beni cbf ve cg motorlarına nispeten tatmin etti ama şasenin kısa olması hep tedirgin ediyor. çünkü ani frende, arka hafif olduğu için 45 derece çiziyor.

my.php
[/URL]IMG]

Rampada bayılmıyor, manyak güçlü bir boxer motoru var, herkeze tavsiye ederim.
hiçbir çin malı motorla asla kıyaslanamaz.. üretim yeri thailand. parça fiyatları çin malı motorlardan daha ucuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729




Hayırlı olsun arkadaşım benden alıntı yap motorun gorunsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yeni motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.

Ama biraz abartmışsın yaw baksır maksır ne arar bunda teksilindir motor bu

Ha ayrıca senin beğenmedin o şase varya belkide üretilmiş en fazla motosiklet şasesidir.

Ha bide diskoveri cıhannelde :cherry: Adamlar çatıdan aşa attı bu motorun eski versiyonunu sonra aşa indi bindi gitti ( jantlar yamulmamış olsa sorunsuz du )

Ama sen şaseyi beğenmiorsun frenlemeyş beğenmiyorsun ama 110 la e-5 de gitmeyi biliyorsun tani o hızda ani frenlersen 88 olur zavallım

Öf be amma çok laf ettim :rendeer:

Tekrar hayırlı olsun

Saygılar...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
teşekkürler. bu arada resim işini hallediyoruz.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
çin malı motorla kıyaslana bilirmi abi gözünü seviyim yaa sende bu sitede bi başlıkta okumustum kızarmıs patetes yağı koymuslar motor banamısın dememiş discovery channelde test etmişler gerçekten harika makine sonuçta japon işi ....
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullan Allah kaza bela göstermesin
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Güle güle kullanasın.

Yakıtı - verdiğin değerlere göre- iyiymiş hakkaten
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
çok teşekkürler, ALLAH sizlerede hayalinizdeki motoru nasib etsin.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.

Ama biraz abartmışsın yaw baksır maksır ne arar bunda teksilindir motor bu

Ha ayrıca senin beğenmedin o şase varya belkide üretilmiş en fazla motosiklet şasesidir.

Ha bide diskoveri cıhannelde :cherry: Adamlar çatıdan aşa attı bu motorun eski versiyonunu sonra aşa indi bindi gitti ( jantlar yamulmamış olsa sorunsuz du )

Ama sen şaseyi beğenmiorsun frenlemeyş beğenmiyorsun ama 110 la e-5 de gitmeyi biliyorsun tani o hızda ani frenlersen 88 olur zavallım

Öf be amma çok laf ettim :rendeer:

Tekrar hayırlı olsun

Saygılar...

hatta yere düştükten sonra denediler.. alet hala çalışıyordu.. sadece jantları eğilmişti.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst