Eski Lastiklerinizi Atmayın :)

Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
141
1
pokryshka-02.jpg


2
pokryshka-01.jpg


3
pokryshka-03.jpg


4
pokryshka-04.jpg


5
pokryshka-06.jpg


6
pokryshka-09.jpg
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
141
vardır elbet bunlardan güzelini yaparım diyecek bi babayiğit :mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
Önce şunları yapmayı beceremedikçe, sıra asla o tür heykellere gelmeyecektir.

ata1.jpg


ata2.jpg


Bunlar kim diye soran olursa, birinci heykel Atatürk.

İkincisi de elinde Atatürk'ün nutkunu tutan bir adam değil, o da Atatürk.

Paylaşım için teşekkürler ÇOK GÜZEL
Ama Levsy okadar iyi bir şeye değinmişinki aynen dediğin gibi utanıyorum böle
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
Ülkenin büyük bir çoğunluğu laik rejimeve atatürke karşı düşman ne beklersiniz ki
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Ülkenin büyük bir çoğunluğu laik rejimeve atatürke karşı düşman ne beklersiniz ki

ülkesini sevmeyen ATATÜRK e düşmandır........

ama konu bu değil konu lastikler.......

bu heykelleri(heralde heykel dememiz lazım)kim yapmışsa valla helal olsun .....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst