Eski kaldığım yerden

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Selam millet,2 yılı geçkin süredir, motosiklet sahibi değildim,fz6 fazerden sonra,transalp 650,opel vectra,araba işi bana göre değil,ben yine YAMAHA ile yoluma devam edeyim dedim.
Yeni yoldaşım 2014 model 125 ybr esd,farklı planlarım var???
İlk görüntüler
canon 1100d, 18-55
F/5,perde hızı 1/2500,ıso 400 (malesef ıso 400 unutmusum:cyclopsan)
IMG_8210.md.jpg
[/url]
10 metre yol yapmış yavrucak
IMG_8211.md.jpg
[/url]
Yoldaşla deniz sefası
IMG_8216.md.jpg
[/url]
Parkta dslr fotoğraf makinesiyle gezen bir turist vardı,nerelisin diye sordum,şansıma rus çıktı,birazda rusçam vardı,birkaç fotoğraf çekmesini istedim
Sağolsun kırmadı beni,Türkiyeyi beğenmiş,bende rusyayı beğeniyorum
IMG_8227.md.jpg
[/url]
Trafiğe çıkışı ortalama bana 5100 tl maal oldu,yamahadan sonra transalp flört etmiştim,kendimi suçlu hissettim.en iyisi ben, kalbimin ait olduğu Yamahayla kucaklaştım,herkeze keyifli sürüşler dilerim,ikinci elle uğrasmak yerine sıfı aldım
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
hayırlı olsun, güle güle kullanın. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Hayırlı olsun. Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim. :cat:
hayırlısı olsun kazasız belasız rus turist dişimiydi erkekmiydi
Erkekti,rusyada rus erkeklerinin çoğunluğu,soğuk insanlar,türkiyede havasındamı suyundan mı? erkekleri sıcak kanlı
hayırlı olsun, güle güle kullanın. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...
İyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim,daha iyileri sizlere nasip olsun.
Rodajda motosikleti açmak azda olsa sıkıcı
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Abi hayırlı olsun, ben de en kısa zamanda sıfır bir YBR düşünüyorum. Sizin deneyiminiz var yine de kazasız sürüşler dilerim. Turkuaz rengi (buz mavisi midir nedir ) daha çok hoşuma gitti benim. Tabi zevkler tartışılmaz
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Hayırlı olsun güle güle kullan.
Abi hayırlı olsun, ben de en kısa zamanda sıfır bir YBR düşünüyorum. Sizin deneyiminiz var yine de kazasız sürüşler dilerim. Turkuaz rengi (buz mavisi midir nedir ) daha çok hoşuma gitti benim. Tabi zevkler tartışılmaz
Hayırlı osssuuunnn...
MT ailesi tek tek teşekkür ederim,motosikletsiz kalmak,zor durum, ara sıra sağdan soldan biniyorduk ama insannın kendi malı gibi olmuyor
Koruma demiri,çanta,çakmaklık,kilit, eksiklerimi gidereceğim
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
hayırlı olsun güle güle kullanın

koruma demirlerini taktırmayı unutmayalım lütfen
:)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
hayırlı olsun...bende diyom bu adam bana niye batum tarafını soruyor :) rusca varsa sıkıntı yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst