- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Bu virüs nedeniyle evlere kapandık, oturduğumuz yerde yapılacak aktiviteleri yaptık ve sıkıntıdan patlar olduk , muhabbet olsun diye bu konuyu açıyorum.
Bir arkadaşın babası anlatıyordu !
Rusyada bir fabrikada ortalama 500 kişi görev yapmaktaydı.
Çalışanların kendi istekleri üzerine destek adında ortak bir hesap açılarak tüm çalışanlardan bu sisteme katılmalarını istedikleri sorup , katılanların onayıyla her ay maaş larından bir miktar para bu hesaba aktarılarak, diğer zor durumda olan mesai arkadaşlarına sırayla bağış yapılıyormuş !
Çok güzel bir davranış değilmi ama ?
Olayın olur tarafı pek mümkün gözükmesene hayal kurmak parayla değil ya mantığıyla söyle düşünüyorum.
forum ailemiz bu tür bir uygulamada bulunsa , kimler ne kadar mutlu olur ve hayalini gerçekleştirir ama .
imkânı olan belirli bir hesaba aylık 10 , 20tl bağışlasa ve bu bağış sayısı yüksek olsa işin kötü yanını bir kenara bırakırsak ne kadar iyi olmazmi.
Tabi herkes iyi niyetli değil ama kötü yanını elersek gerçekten mükkemmel bir olay yapılmış olur.
Hayal kurmak ne güzel şey
Bir arkadaşın babası anlatıyordu !
Rusyada bir fabrikada ortalama 500 kişi görev yapmaktaydı.
Çalışanların kendi istekleri üzerine destek adında ortak bir hesap açılarak tüm çalışanlardan bu sisteme katılmalarını istedikleri sorup , katılanların onayıyla her ay maaş larından bir miktar para bu hesaba aktarılarak, diğer zor durumda olan mesai arkadaşlarına sırayla bağış yapılıyormuş !
Çok güzel bir davranış değilmi ama ?
Olayın olur tarafı pek mümkün gözükmesene hayal kurmak parayla değil ya mantığıyla söyle düşünüyorum.
forum ailemiz bu tür bir uygulamada bulunsa , kimler ne kadar mutlu olur ve hayalini gerçekleştirir ama .
imkânı olan belirli bir hesaba aylık 10 , 20tl bağışlasa ve bu bağış sayısı yüksek olsa işin kötü yanını bir kenara bırakırsak ne kadar iyi olmazmi.
Tabi herkes iyi niyetli değil ama kötü yanını elersek gerçekten mükkemmel bir olay yapılmış olur.
Hayal kurmak ne güzel şey