- Katılım
- 2 Nis 2006
- Mesajlar
- 206
- Konu Yazar
- #1
Değerli arkadaşlarım.Elimdeki imkanlar neticesinde param ya 7-8 yaşında 50-60.000 yapmış hondaya (cg 125 titan) yada 2 yaşında mondiale (kt 125) yetiyor
ale:.Eski motor istemiyorum ama diğer yandada honda, yeni motor daha avantajlı ama sonuçta mondial.Bu arada bu benim ilk motorum olacak
:.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler saygılar sevgiler kazasız belasız sürüşler.