Eski Cg125 Hondami Yeni Mondial Kt125 Mi?

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
Değerli arkadaşlarım.Elimdeki imkanlar neticesinde param ya 7-8 yaşında 50-60.000 yapmış hondaya (cg 125 titan) yada 2 yaşında mondiale (kt 125) yetiyor:pale:.Eski motor istemiyorum ama diğer yandada honda, yeni motor daha avantajlı ama sonuçta mondial.Bu arada bu benim ilk motorum olacak:p:.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler saygılar sevgiler kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
iki motoruda kullandım ve mondiali hala hullanıyorum ve mondiali tavsiye ederim
1-mondial yedek parçası ucuz
2-ikinci el alırsan fiyatı zaten oturmuş olur daha düşemez
3-sağlamlığı b,izzat tarafımdan kontrol edilmiştir.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
ikinci el rektefeye gelmiş japon almaktansa sıfır çinli almak daha iyidir görüşündeyim
[ek] peki motor için ayrılan toplam bütçe ne kadar [/ek]
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya sanayide gecelemek istemiyorsun heralde ama 50 bin 60 bin çok fazla titan başlıdığım motorlardan biri ii motor ii kafa göz yardım ona ama 125 ikiside yani bence mondial alma sanayide yatma yhada şçle diim mondial alacak kadar zenginmisin
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
temiz bir mz bul ve al.. hem ikisinin de yarı fiyatına hemde ikisini de ikiye katlar.. hatta üçe :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
kardeş bence cg(titan)al keyfine bak ayrıca sanayidede gecelemezsin bak bu forumda yayınlanan bi şey http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/14291-o-bir-honda-o-birrr-titan.html
bi gir ayrıca buda sıfırı
http://www.exenmotor.com/fiyatlar/fiyatlar.asp

gir bi kendi kararını kendin ver

fatih sevim sen ne anlan motordan baksana adam 50-60000!den bahsediyo bendeki canavarı biliyon senin hurda cgl'ne 5 basar abi sen şaşma mondial'den yeni yenidir ha hondanın yenisine ama butce yeterse bos ver mondial'i o kadar yol yaptım tık yok daha inanmazsan bu ganereye sor kendisi kuzen oluyorda:cherry:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşi titanın miyadı dolmuştur boşver titanı mitanı al mondiyi keyfine bak yeni makine hem sorunsuz 3 yıl binersin titanın ne yapacagı belli olmaz bu saatten sonra güle güle kullanman dileğiyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst