Esenyurt’ta Motosikletli Saldırı: Araç Hasar Gördü

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
esenyurt-motosiklet-kazasi.jpg


Esenyurt’ta otomobiliyle seyir halinde olan Ali Emre Mamati (22), ‘Hızlı gitsenize’ diyen motosiklet sürücüsü Emre K.’nin saldırısına uğradı. Aracı tekmeleyen ve aynasını kıran motosikletli daha sonra olay yerinden uzaklaştı. Yaşananlar cep telefonu kamerasına yansırken olayla ilgili konuşan Ali Emre Mamati, “Mahalleye gel orada kavga edeceğiz’ tarzında sözler söyledi. Ondan sonra aracın aynasını kırdı, tekme attı. Bize saldıran kişini 45 suç kaydı olduğunu öğrendik” dedi. Motosikletli saldırgan ve motosiklet sahibine toplam 45 bin lira para cezası kesildi.

Olay, dün saat 13.45 sıralarında Bağlarçeşme Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, doğal gaz teknikeri Ali Emre Mamati, arkadaşı Emirhan Sırmacıoğlu ile 34 JV 4030 plakalı otomobille seyretmeye başladı. O sırada otomobilin yanına 34 GYK 121 plakalı motosikletle yaklaşan bir kişi, ‘Hadi hızlı olun, niye hızlı gitmiyorsun, mahalleye gelin’ sözleriyle küfür etmeye başladı. Ali Emre Mamati ise motosikletliye hız sınırında gittiğini söyledi. Bunun üzerine motosikletli saldırgan, Mamati’nin aracının camına yumruk atıp, çeşitli yerlerine de tekme attı. O sırada küfür etmeye devam eden saldırgan, aynayı kırarak hızla olay yerinden uzaklaştı.

16 SUÇ KAYDI

Saldırı anı Emirhan Sırmacıoğlu’nun cep telefonu kamerasına saniye saniye yansıdı. Olayın ardından saldırıya uğrayan otomobil sürücüsü Ali Emre Mamati, emniyete giderek şikayette bulundu. Görüntüleri inceleyen polis, motosikletin plakasından saldırganın 16 adet suç kaydı olan Emre K. olduğunu tespit etti. Araçta ise yaklaşık 77 bin lira hasar olduğu öğrenildi.

‘MAHALLEYE GEL ORADA KAVGA EDECEĞİZ’

Olayla ilgili konuşan otomobil sürücüsü Ali Emre Mamati, “Biz yolda ilerliyorduk, motorcu arkadan bir anda korna çaldı. Yanımıza yaklaşıp ‘Hızlı gitsenize lan’ dedi. Bizde caddenin gidiş hızına göre ilerliyorduk. Ondan sonsa yanımıza yanaştı. Bizi darbetmeye çalıştı, ‘araçtan inin’ dedi. Bizde yönümüzü ters çevirip başka alana geçtik. Orada giderken tekrardan yanımıza geldi. Aracın camını açmamızı söyledi ve küfürler etti. Bize, ‘mahalleye gel orada kavga edeceğiz burada iki kişisiniz, siz bana vuramazsınız’ tarzında sözler söyledi. Ondan sonra aracın aynasını kırdı, tekme attı. Sonra biz karakola gidip şikayette bulunduk. Karakolda bize saldıran kişini 45 suç kaydı olduğunu öğrendik. Aracımız bayağı bir hasar aldı. Nereden baksanız 70-80 bin lira hasarı var. En kısa sürede yaptığının cezasını çekmesini bekliyoruz” dedi.


Haberin devamı için tıklayın.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bazı insanların ruhlarının çirkinliği yüzlerine yansıyor. Bu motorcu dallama da kesin tas kafa traşlı bir gundidir. Zaten "mahalleye gel" demesinden de ne kadar özgüvenli biri olduğu belli, mahalleye gel demek "ben tek başıma işeyemem bile kardeşlerim hep yanımdadır" demektir. İçinde yaşayan iyi insanları tenzih ederim ama Esenyurt, İstanbul'un döt deliğidir.

Yasal hız konusu da hikaye, araba sürücüsü kesin telefonla oynuyordur, gebeş gebeş sağa sola bakıyordur, o nedenle trafiği yavaşlatıyordur.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bazı insanların ruhlarının çirkinliği yüzlerine yansıyor. Bu motorcu dallama da kesin tas kafa traşlı bir gundidir. Zaten "mahalleye gel" demesinden de ne kadar özgüvenli biri olduğu belli, mahalleye gel demek "ben tek başıma işeyemem bile kardeşlerim hep yanımdadır" demektir. İçinde yaşayan iyi insanları tenzih ederim ama Esenyurt, İstanbul'un döt deliğidir.

Yasal hız konusu da hikaye, araba sürücüsü kesin telefonla oynuyordur, gebeş gebeş sağa sola bakıyordur, o nedenle trafiği yavaşlatıyordur.
iki sene Tarlabaşında yaşadım, O zamanlar taksimde kapkaççıların kapıp kaçtığı mahalleydi oraları, kira ucuz diye taşınmıştım. Orada kendimi güvende hissediyordum, hiç başıma bir şey gelmedi ama Esenyurtdan arabayla geçerken kapıları kilitliyorum.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Böyle insanların sokağa salınmaması lazım. Sokak köpeklerinden daha tehlikeliler.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Bazı insanların ruhlarının çirkinliği yüzlerine yansıyor. Bu motorcu dallama da kesin tas kafa traşlı bir gundidir. Zaten "mahalleye gel" demesinden de ne kadar özgüvenli biri olduğu belli, mahalleye gel demek "ben tek başıma işeyemem bile kardeşlerim hep yanımdadır" demektir. İçinde yaşayan iyi insanları tenzih ederim ama Esenyurt, İstanbul'un döt deliğidir.

Yasal hız konusu da hikaye, araba sürücüsü kesin telefonla oynuyordur, gebeş gebeş sağa sola bakıyordur, o nedenle trafiği yavaşlatıyordur.
bu yavaş süren arabalara gıcık oluyoruz ama bir şekilde yanından geçip gidiyoruz, asıl sorun kırmızı ışıklarda mal gibi uyuyanlar, yeşil yanıyor ve adamlar gaza basana kadar tekrar kırmızı yanıyor.

kusura bakmasınlar da gaz pedalı kıçlarına mı giriyor? niye basmıyorlar adam gibi şu gaz pedalına?

tamam drag yapalım diyen yok ama milleti çıldırtıyorlar, zaten kalabalık semtler ve zaten herkes kilit trafikten bıkmış birde yetmiyormuş gibi kırmızı ışık döngüsünü 2 yada 3 kez bekliyorlar gerizekalılar yüzünden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst