esenyurt tan selamlar ✋

Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
17
İsmin tolga 24 yasindayim, ogrenciyim, biraz heves biraz ihtiyactan 2 teker meceramiz basladi. Forumu takipteyim herkese iyi forumlar 👍 kazasiz belasiz surusler 😉

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

Bu arada forumdan ilk motor secebeklerini arastirdim. Ybr125 cbf150 tvs rtr150 arasindan icime en cok sinen gorunumu en cok giden tvs rtr150 yi aldim dogal olarak eskisi artisi var ama ben memnunum suan 😎
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Hoşgeldin tvs iyi gidiyor diyorlar o motorlar arasında güzeldir kullananı fazla sonucta
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
13
Catalca'ya dogru yolun duserse beraber gezelim kardesim.Kazasiz,belasiz surusler,hosgeldin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst