Merhaba forumda erzurumlu birisi ile karşılaşmak bende
değişik bi duygu uyandırdı.Foruma hoşgeldiniz

Bende erzurumluyum lise son sınıfa kadar erzurumdaydım.
4 sene oldu erzurumdan taşınalı.Üniversitede oturuyodum.Benimde
motosiklet sevdam erzurumda başlamıştı kimden kaptım bu zehri
bilmiyorum çünkü doğru düzgün motosiklet kullanan yok

Zaten iklimi de el vermiyor altı üstü binilecek 4 ay falan var.
Bu konuyu okuyunca şöyle bi düşündümde ne kadar çok özlemişim
hey gidi günler hey
Erzurum uzak şehir
Dostuna tuzak şehir
Haramiler el koymuş
Bizlere yasak şehir
Erzurum özel şehir
Yahşi ve güzel şehir
Kimlere uzak olmuş
Kimlere tüzel şehir
Bunuda ekleyesim geldi.Keyifli forumlar