Erzincan Motosiklet Festivali 2014

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
GİDİŞ

Erzincan'da ikincisi düzenlenen motosiklet festivaline katılmak üzere Moto23 üyeleriyle 30.08.2014 günü,Pertek yolunda toplanmaya başladık.





Pertek feribotuyla karşıya geçip Tunceli üzeri yola devam edeceğiz.





















Pertek çıkışı Tunceli yolundayız. Kaan GÜRTAŞ artçım olarak çekim yapıyor.





























Pertek yolu bitimi ana yoldan Tunceli yoluna giriyoruz.





Sayım yapmak amacıyla müsait bir yerde duruyoruz.









Bir grup arkadaşımız bir gün önceden yola çıkmış Ku(y)tu Derede kamp kurmuştu.

Bu arkadaşlarımız bizi Kuytu dere bitiminde Pülümür ilçesinde bekliyorlardı.









Sabah kahvaltısı yapmadığımızdan karnımızı burada doyuruyoruz.









Hazır gelmişken Pülümür ilçemizde bir tur atıp öyle çıkalım istedik.









Erzincan-Erzurum yoluna girmeden önce kısa bir mola verip bizi karşılayacak olan festival görevlisi arkadaşla irtibat kuruyoruz.





Bizi karşılayan arkadaşı takip ederek grup halinde şehir merkezine doğru hareketleniyoruz.





FESTİVALDEYİZ

Geçen yıl olduğu gibi sıcak bir karşılama gördük.

Festival kaydımızı yaptırıp günün anısına yaptırılan tişörtlerimizi giydik.

Katılımcıların öğle yemeğine kadar düşünmüş, hazırlık yapmışlardı Erzincanlı dostlarımız.











Şehir merkezinde yapılan festival toplu motosiklet sürüşünden sonra Belediye önünde trafiğe kapatılan alanda
mini drag yarışları yapıldı. Erzincan valisi ve Belediye başkanı bizzat gelerek dereceye girenlere kupasını verdi.

Daha sonra Ergan dağındaki kayak merkezine giderek göl kenarında çadırlarımızı kurduk.







Bu kadar kişiye mangal açmak için mangal gibi yürek lazım. Bu yürek de Serkan AKPINAR ve arkadaşlarında vardı.

Karnımızı bir güzel doyurmuş olduk.









Giresun Bulancak'tan Özkan KESİK ve arkadaşları bizim obayı ziyarete gelmişlerdi.

Eksik olmasınlar, şeref duyduk.



Konser sonrası katılımcı kimlikleri toplanarak hediye çekilişine geçildi.



Benzin kartından, çeyrek altına, motosiklet sarf malzemelerine kadar çok hediye dağıtıldı.

Elazığ'dan gelip de hediye almamış kişi sayısı ikiyi geçmez zannederim.











Katılımcı kulüplere verilen plaketi Elazığ Motosiklet ve Motor Sporları Kulübü adına ben aldım.



Bu güzel organizasyon ve sıcak kalpleri için Moto24'ün başkanı Serkan AKPINAR'ın şahsında
emeği geçenlere teşekkür ettim.





Sabahleyin festival alanının görünümü.









Erzincan'a gelip de Ekşisu'ya uğramamak olmazdı.

















Elazığ'a dönüş yolundayız.































Ku(y)tu Derede yemek molasındayız.

Diyarbakır'dan arkadaşlarımız İbrahim NAKÇI, Mahmut AKIN ve Moto23'ten Zülfü DAL















Tayfun SOYUYÜCE arkadaşımız ancak ayaklarını serinletmeye cesaret edebildi.







Muhlis Zafer BİLDİK ve Veysi AYDURAN en cesaretlimiz çıktı.













Güzel bir geziyi daha geride bırakmış olduk.

İyi ki varsın Moto23

.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst