erkekler için özel klozet talep ediyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Superman'ı denemeyin , o pelerin resimdeki gibi havalı durmuyor araya ... , tamamen kandırmaca aman diyim.

Handstand = Goldsho... ,yo'yo bi arkadaşım şe etmiş ondan şe edim dedim.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Motorumu satıp üzerine 3-5 ekleyip enduro motor almak için bakınıyordum. Acaba vazgeçip o paraya bahsedilen şu 30binlik akıllı klozetten mi alsam? :)
Arkadaş öyle bir anlatmış ki, sanki motosiklet sürmekten daha keyifli birşey :mrgreen:

Ayrıca akıllı tuvalet demişken, aklıma şu video geldi:

 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
30 bin lira hmmm şöyle bi baktım kendime yakıştıramadım. Ne kıymetli popolar varmış :)
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
423

Sayın ajan Smith, bu sayfayı açınca neden "size özel indirim"le karşılaşıyorum, bi benim popo mu kıymetli allaşkına? Şeyimiz, ayağımız alışsın diye mi? 20.785 lira diyor, allahını seven linke tıklasın da indirimin bana özel olmadığını söylesin bana.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Manuel olanları $60 burada. Gayet iyi çalışıyor. Kaliteli ve özellikli elektronik olanlar $250'den başlıyor, çok lüks olanları $800'a kadar gidiyor.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Sayın ajan Smith, bu sayfayı açınca neden "size özel indirim"le karşılaşıyorum, bi benim popo mu kıymetli allaşkına? Şeyimiz, ayağımız alışsın diye mi? 20.785 lira diyor, allahını seven linke tıklasın da indirimin bana özel olmadığını söylesin bana.

Joker bey, indirim size özel değil. Ben de sayfayı açınca 20.785,46 TL fiyat görüyorum. Küsüratı yazmaya üşendiğim için düz 30000 yazmıştım. Açıkcası bu fiyatta bir ürüne etiket yazarken kuruşlu küsürat vermek pek mantıklı gelmiyor.
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
423
Joker bey, indirim size özel değil. Ben de sayfayı açınca 20.785,46 TL fiyat görüyorum. Küsüratı yazmaya üşendiğim için düz 30000 yazmıştım. Açıkcası bu fiyatta bir ürüne etiket yazarken kuruşlu küsürat vermek pek mantıklı gelmiyor.

Oh oh, sevindim. İndirimsiz fiyatı da yaklaşık 33 bin lira görünüyor da, 30 bin demeniz mantıklı gelmişti. Tahminen bu 30 binlik arkadaşlar Haşmet hocamın bahsettiği $800 olanlar. Vay be, dolar yükselmiş hacılar. Vurun kahveye.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ulan 30K lik klozete oturmak her babayigitin harci değil.

130-140kg lik kasap rüstem eve misafir gelip,olurda kazayla tuvalete girip bu klozete oturup bir zarar verse...direk şu söz gelir aklima..

´´G..tünü satsan Ödeyemezsin´´

Kissadan hisse...bu malzemeye oturmak için iyi para lazim...

Evet,,Idrar ve kultur numunesi alip hasta olup olmadigini gosteren klozetlerde var diyerek(Uzan) level atliyorum...

Konu coşabilir...
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ulan 30K lik klozete oturmak her babayigitin harci değil.

130-140kg lik kasap rüstem eve misafir gelip,olurda kazayla tuvalete girip bu klozete oturup bir zarar verse...direk şu söz gelir aklima..

´´G..tünü satsan Ödeyemezsin´´

Kissadan hisse...bu malzemeye oturmak için iyi para lazim...

Evet,,Idrar ve kultur numunesi alip hasta olup olmadigini gosteren klozetlerde var diyerek(Uzan) level atliyorum...

Konu coşabilir...

şahsen 30.000 liralık taşa oturmam, korkarım. ya bozulursa? ya kırılırsa?

altıma bırakırım daha iyi.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
şahsen 30.000 liralık taşa oturmam, korkarım. ya bozulursa? ya kırılırsa?

altıma bırakırım daha iyi.

Bak buda mantıklı...sonuçta külot tane 5lira 3tanesi 10lira..gellll

Evet gelsin yorumlar..

Henüz gelmedi daha...

´´Abi ne oturacam bee,,karşisina geçer sigara yakar izlerim´´ yorumu...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
şair burada kobra beslediğini betimlemiş.

ooo kuvvet abi hoşgeldin. seninle şöyle bir ortamda muhabbetin dibine vurmak isterdim.



levent kardeş seni de almak isterdim ama yer yok, görüyorsun!

ha, ben alafranga sevmiyorum dersen alaturka seçeneklerimiz de mevcut.

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
ooo kuvvet abi hoşgeldin. seninle şöyle bir ortamda muhabbetin dibine vurmak isterdim.

[url]https://i.hizliresim.com/Q2EQGg.jpg[/url]

levent kardeş seni de almak isterdim ama yer yok, görüyorsun!

ha, ben alafranga sevmiyorum dersen alaturka seçeneklerimiz de mevcut.

[url]https://i.hizliresim.com/ND6kdL.jpg[/url]

Muhabbete burada oturup devam edelim diyorsun heee...

Cam kenari benim baştan söyleyim...yer yoksa arkalari 3leriz veya ayaktada gideriz..

Alafranga favorim lakin..yan yana olunca ters basinç yapar aman diyeyim...

Not:Romanyada gittigim bir fabrikada alafranga olanin 4lüsünü gordum.(Tuttum ve benzinlikte halledeyim dedim ama orasida temizlik anlaminda pek farkli değildi)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Muhabbete burada oturup devam edelim diyorsun heee...

Cam kenari benim baştan söyleyim...yer yoksa arkalari 3leriz veya ayaktada gideriz..

Alafranga favorim lakin..yan yana olunca ters basinç yapar aman diyeyim...

Not:Romanyada gittigim bir fabrikada alafranga olanin 4lüsünü gordum.(Tuttum ve benzinlikte halledeyim dedim ama orasida temizlik anlaminda pek farkli değildi)

4'lü mü? adamlar aşmış desene.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
2 li karşilikli,tabi burdaki gibi maşrapa ve taharet muslugu yok.zaten olmasi abes kaçardi.

Yukarda 1-2 tonluk su deposu var,ama gel gelelim temizleyen yok,leş gibi..

bir kere yolda mola verdim. küçük abdest almak için kahvehane gibi bir yerin tuvaletine girdim. bir de ne göreyim! içerisi resmen sapsarı sidik tortusu olmuş. traverten gibi tortu oluşmuş. ya o koku. o kokuyu anlatmaya kelimeler yetmez.

lanet olsun deyip içeri bile girmeden kapıdan geri döndüm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst