erkekler için özel klozet talep ediyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
çok alafranga takılıyorsunuz hokahey bey, alaturka candır, prostat olmamak için doğal çözüm aynı zamanda, temizlik içinde en uygunu , gençliğin den beri alaturka kullansaydın diz problem olmazdı.

wallahi alaturkada 2 dakikadan sonra dizlerim kopacakmış gibi ağrıyor.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
hocam seninki "eller serbest mode on" oluyor. olmuyor ama öyle. çavuşu zaptetmek mümkün değil.

Haydaaa,Desene çavuşun gölgesinde serinleyen çok...

Bir söz vardir,Büyük kayanin altinda büyük yılan olur..

Bu durumda alternatif yok gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Haydaaa,Desene çavuşun gölgesinde serinleyen çok...

Bir söz vardir,Büyük kayanin altinda büyük yılan olur..

Bu durumda alternatif yok gibi.

yok be hocam turkiye standartlarında.

bu arada, turkiye standardı 14 cm.'dir. bilgi olsun diye yazdım.

muhabbete bak, nereye geldi mk :)
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Bu konu patlar gider biraz yorumları okuyayım :D Evet gerçekten sıkıntı otururken bende heryeri peçete ile kaplarım sol elimle de kavrarım.

Sabah ereksiyon halinde ikende dışarıda elimle bekletirim. Daha sonra içeri alırım. Yoksa dışarıya sıçrıyor.

Bu nasıl konu ya :D :queen:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Alaturka candır tıp bu konuda tuvalete iş bitince hemen terkediniz der yoksa büyük sıkıntılar bizi bekliyor olucaktır :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
arkadaşlar şimdi erkekler beni muhakkak anlayacaktır. def-i hacet için klozete oturduğunuz zaman malum yerler ön taraf ile temas ediyor. bu da beni çılgına çeviriyor.

talebim şu ki, erkeg canlısı için klozetin ön kısmında bombeli bir alan olmalı ki tenasül uzvu klozete değmesin.

var mı başka muzdarip? varsa çıksın meydana.

Aynı sorunu yaşıyorum adamı katil eder bu olay.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
şöyle bişi versek

klozet-670.jpg
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Tam sanalkahve.com muhabbetine dönmüş olay.
Not: Var mı öyle bir site, bilmiyorum.

Siz şundan arıyorsunuz:
motorcycletoilet.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
tabi malzeme büyük olunca böyle sorunlar olabiliyor :) evet tek elimle malzemeyi taşa değmesin diye gerekli konumda tutuyorum yani aynı sorundan bende rahatsızım.

şu klozetin giderini 5 santim geriye yapsalar olmaz mıydı? diye az kızmadım içimden ama yapmamışlar işte.

alaturkaya karşıyım çünkü küçük abdest sırasında etrafa sıçramaya sebep oluyor nokta nokta, alafranga en iyisi.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Ya Ankara'da olan varsa benim yaşadığım inanılmaz deneyimi belki yaşamışsınızdır. Klozet tam olarak bahsettiğiniz gibi önden bombeliydi de oradan aklıma geldi. Ama sadece bu kadar mı? Hayır. Anlatıyorum.

Şehir dışından bir arkadaş geldiğinde beni beklemek için Çukurambar'da bilmediğim etmediğim bir cafeye gitmiş, ben de gittim neyse... Bu arada ben ev haricinde mümkün değil büyük hacet gideremeyenlerdenim. 10 yaşındayken falan gittiğimiz tatilde 8 gün tutup eve geldiğimde babamdan dayak yiye yiye beton gibi şeyapmışlığım vardır. Ehrm. Dönüyoruz konuya...

Bu cafede otururken miniği boşaltayım diye tuvalete gittim. Alt kattaymış, indim. Ne göreyim? 1 tane değil, 10 12 tane ayrı kapı var yarısı kadın yarısı erkek. Fötr şapkalı ve pipolu kapılardan birini açtım, içerisi bildiğin banyo. Bir pisuvar, bir klozet, kocaman bir lavabo, işte kulak çöpü jöle pamuk neyim var. Bunlardan dolayı az önce içtiğim çayların, yediğim profiterolün falan hesabını öderken mütevazı cüzdanıma epey kalın bir kazığın gireceğini de anladım. Efendime söyleyeyim, niyet ettiğim gibi pisuvara işeyip gidecektim ama klozet denen nane şu elektrikli teknolojik olanlarından. Yanında kontrol paneli falan var, bana melül melül bakıyor "abi gel ağzıma ..." der gibi. Ben de ona karşı boş değilim (eheh), temiz de görünüyor. "Lan" dedim "ben buraya yapacağımı biliyorum..."

Usulca yanına vardım, baktım içinde su yok. Kontrol panelinde "ön temizlik" tuşu. Bastım, bi bişeyler oldu, foşş diye bi kendini temizledi, bi havalar püskürdü falan, çemberdeki naylon da dönüp temiz yer gelince döndüm, kaba yanaklara eller vasıtasıyla yeterli açıklığı verip çöreklendim. (Nasıl olsa aramızda hiç kadın olmadığı için geniş geniş anlatıyorum). İşe koyulduktan sonra Türk olduğum için kontrol panelini kurcalamaya karar verdim.

Önce bir güneş simgesi olan tuşa bastım. Başta bişey olmadı, sonra -lan?- oturduğum yer ısınmaya başladı. Acayip hoşuma gitti. Sonra arabalardaki rezistans simgesine benzeyen üstüste iki zikzak çizginin olduğu butona bastım, alttan titreşim vermeye başladı. Lan zevkin doruklarındayım, alttan hem sıcağı hem titreşimi yedikçe bağırsak coşuyor, bağırsak coştukça ben coşuyorum, zevk çığlığı atıcam neredeyse...

Neyse konuya son noktayı koydum, temizlik aşamasına geçtim, "taharet" başlığı altında bir kadın simgeli buton, bir erkek var. Erkek simgesinin olduğu butona bastım, "vııızz" diye taharet musluğu çıktı geldi, ne yapsa beğenirsiniz? Sıcak su! Hem de nereye? Bak çok afedersiniz 35 yıllık kendi g.tüm, bana göster desen odak noktasını bu kadar isabetli bir şekilde parmağımla gösteremem. Tam olması gereken yere, tam olması gereken tazyikle tam olması gereken sıcaklıkta yarabbim ölüyorum mutluluktan... Neyse bu da bitti ama zevk bitmedi. Klozetin içinde fön makinesi var! O tuşa bastım, siz marabalar gibi ne kağıtla kurulıycam olm? Sıcak havayla değerli popomu bir güzel kuruttu, bir ak pak etti beni bu... Ben böyle bir şey yaşamadım arkadaş...

Ayağa kalktıktan sonra da son tuşa bastım, kendini köpürte köpürte yıkadı, bütün suyu çekti, yine baştaki gibi kuru kaldı, benden sokraki vezir-i azam'ı beklemeye başladı zaar. Kendisine teşekkür ettim, birbirimizin telefonlarını aldık ve ellerimi yıkayıp oradan ayrıldım.

Tabi işim bi 10 dakika kadar sürdüğü için yukarıdaki arkadaşları beklettiğimi düşündüm, masaya geldim, dediler ki 45 dakikadır yoksun... Uyudum mu rüya mı gördüm ne yaptım o kadar zaman bilmiyorum. İnanılmaz bir deneyimdi onu biliyorum. Çok acayipti çok...

O klozette önde bombe vardı işte. Bunu söylemek için yazdım :/
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
423
Her şey güzel de hacılar, sizin bu klozetle münasebet esnasında ereksiyondan ereksiyona koşmanız kafamda bir miktar soru işareti erekte etti. N'abıyonuz oğlum siz tuvalette, bakın benden habersiz çok eğleniyosanız çok pis bozuşuruz ha!
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ya Ankara'da olan varsa benim yaşadığım inanılmaz deneyimi belki yaşamışsınızdır. Klozet tam olarak bahsettiğiniz gibi önden bombeliydi de oradan aklıma geldi. Ama sadece bu kadar mı? Hayır. Anlatıyorum.

Şehir dışından bir arkadaş geldiğinde beni beklemek için Çukurambar'da bilmediğim etmediğim bir cafeye gitmiş, ben de gittim neyse... Bu arada ben ev haricinde mümkün değil büyük hacet gideremeyenlerdenim. 10 yaşındayken falan gittiğimiz tatilde 8 gün tutup eve geldiğimde babamdan dayak yiye yiye beton gibi şeyapmışlığım vardır. Ehrm. Dönüyoruz konuya...

Bu cafede otururken miniği boşaltayım diye tuvalete gittim. Alt kattaymış, indim. Ne göreyim? 1 tane değil, 10 12 tane ayrı kapı var yarısı kadın yarısı erkek. Fötr şapkalı ve pipolu kapılardan birini açtım, içerisi bildiğin banyo. Bir pisuvar, bir klozet, kocaman bir lavabo, işte kulak çöpü jöle pamuk neyim var. Bunlardan dolayı az önce içtiğim çayların, yediğim profiterolün falan hesabını öderken mütevazı cüzdanıma epey kalın bir kazığın gireceğini de anladım. Efendime söyleyeyim, niyet ettiğim gibi pisuvara işeyip gidecektim ama klozet denen nane şu elektrikli teknolojik olanlarından. Yanında kontrol paneli falan var, bana melül melül bakıyor "abi gel ağzıma ..." der gibi. Ben de ona karşı boş değilim (eheh), temiz de görünüyor. "Lan" dedim "ben buraya yapacağımı biliyorum..."

Usulca yanına vardım, baktım içinde su yok. Kontrol panelinde "ön temizlik" tuşu. Bastım, bi bişeyler oldu, foşş diye bi kendini temizledi, bi havalar püskürdü falan, çemberdeki naylon da dönüp temiz yer gelince döndüm, kaba yanaklara eller vasıtasıyla yeterli açıklığı verip çöreklendim. (Nasıl olsa aramızda hiç kadın olmadığı için geniş geniş anlatıyorum). İşe koyulduktan sonra Türk olduğum için kontrol panelini kurcalamaya karar verdim.

Önce bir güneş simgesi olan tuşa bastım. Başta bişey olmadı, sonra -lan?- oturduğum yer ısınmaya başladı. Acayip hoşuma gitti. Sonra arabalardaki rezistans simgesine benzeyen üstüste iki zikzak çizginin olduğu butona bastım, alttan titreşim vermeye başladı. Lan zevkin doruklarındayım, alttan hem sıcağı hem titreşimi yedikçe bağırsak coşuyor, bağırsak coştukça ben coşuyorum, zevk çığlığı atıcam neredeyse...

Neyse konuya son noktayı koydum, temizlik aşamasına geçtim, "taharet" başlığı altında bir kadın simgeli buton, bir erkek var. Erkek simgesinin olduğu butona bastım, "vııızz" diye taharet musluğu çıktı geldi, ne yapsa beğenirsiniz? Sıcak su! Hem de nereye? Bak çok afedersiniz 35 yıllık kendi g.tüm, bana göster desen odak noktasını bu kadar isabetli bir şekilde parmağımla gösteremem. Tam olması gereken yere, tam olması gereken tazyikle tam olması gereken sıcaklıkta yarabbim ölüyorum mutluluktan... Neyse bu da bitti ama zevk bitmedi. Klozetin içinde fön makinesi var! O tuşa bastım, siz marabalar gibi ne kağıtla kurulıycam olm? Sıcak havayla değerli popomu bir güzel kuruttu, bir ak pak etti beni bu... Ben böyle bir şey yaşamadım arkadaş...

Ayağa kalktıktan sonra da son tuşa bastım, kendini köpürte köpürte yıkadı, bütün suyu çekti, yine baştaki gibi kuru kaldı, benden sokraki vezir-i azam'ı beklemeye başladı zaar. Kendisine teşekkür ettim, birbirimizin telefonlarını aldık ve ellerimi yıkayıp oradan ayrıldım.

Tabi işim bi 10 dakika kadar sürdüğü için yukarıdaki arkadaşları beklettiğimi düşündüm, masaya geldim, dediler ki 45 dakikadır yoksun... Uyudum mu rüya mı gördüm ne yaptım o kadar zaman bilmiyorum. İnanılmaz bir deneyimdi onu biliyorum. Çok acayipti çok...

O klozette önde bombe vardı işte. Bunu söylemek için yazdım :/

reis, adres ver bir taharet te biz alalım. bizi bu deneyimden mahrum bırakma!
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
146
Ya Ankara'da olan varsa benim yaşadığım inanılmaz deneyimi belki yaşamışsınızdır. Klozet tam olarak bahsettiğiniz gibi önden bombeliydi de oradan aklıma geldi. Ama sadece bu kadar mı? Hayır. Anlatıyorum.

Şehir dışından bir arkadaş geldiğinde beni beklemek için Çukurambar'da bilmediğim etmediğim bir cafeye gitmiş, ben de gittim neyse... Bu arada ben ev haricinde mümkün değil büyük hacet gideremeyenlerdenim. 10 yaşındayken falan gittiğimiz tatilde 8 gün tutup eve geldiğimde babamdan dayak yiye yiye beton gibi şeyapmışlığım vardır. Ehrm. Dönüyoruz konuya...

Bu cafede otururken miniği boşaltayım diye tuvalete gittim. Alt kattaymış, indim. Ne göreyim? 1 tane değil, 10 12 tane ayrı kapı var yarısı kadın yarısı erkek. Fötr şapkalı ve pipolu kapılardan birini açtım, içerisi bildiğin banyo. Bir pisuvar, bir klozet, kocaman bir lavabo, işte kulak çöpü jöle pamuk neyim var. Bunlardan dolayı az önce içtiğim çayların, yediğim profiterolün falan hesabını öderken mütevazı cüzdanıma epey kalın bir kazığın gireceğini de anladım. Efendime söyleyeyim, niyet ettiğim gibi pisuvara işeyip gidecektim ama klozet denen nane şu elektrikli teknolojik olanlarından. Yanında kontrol paneli falan var, bana melül melül bakıyor "abi gel ağzıma ..." der gibi. Ben de ona karşı boş değilim (eheh), temiz de görünüyor. "Lan" dedim "ben buraya yapacağımı biliyorum..."

Usulca yanına vardım, baktım içinde su yok. Kontrol panelinde "ön temizlik" tuşu. Bastım, bi bişeyler oldu, foşş diye bi kendini temizledi, bi havalar püskürdü falan, çemberdeki naylon da dönüp temiz yer gelince döndüm, kaba yanaklara eller vasıtasıyla yeterli açıklığı verip çöreklendim. (Nasıl olsa aramızda hiç kadın olmadığı için geniş geniş anlatıyorum). İşe koyulduktan sonra Türk olduğum için kontrol panelini kurcalamaya karar verdim.

Önce bir güneş simgesi olan tuşa bastım. Başta bişey olmadı, sonra -lan?- oturduğum yer ısınmaya başladı. Acayip hoşuma gitti. Sonra arabalardaki rezistans simgesine benzeyen üstüste iki zikzak çizginin olduğu butona bastım, alttan titreşim vermeye başladı. Lan zevkin doruklarındayım, alttan hem sıcağı hem titreşimi yedikçe bağırsak coşuyor, bağırsak coştukça ben coşuyorum, zevk çığlığı atıcam neredeyse...

Neyse konuya son noktayı koydum, temizlik aşamasına geçtim, "taharet" başlığı altında bir kadın simgeli buton, bir erkek var. Erkek simgesinin olduğu butona bastım, "vııızz" diye taharet musluğu çıktı geldi, ne yapsa beğenirsiniz? Sıcak su! Hem de nereye? Bak çok afedersiniz 35 yıllık kendi g.tüm, bana göster desen odak noktasını bu kadar isabetli bir şekilde parmağımla gösteremem. Tam olması gereken yere, tam olması gereken tazyikle tam olması gereken sıcaklıkta yarabbim ölüyorum mutluluktan... Neyse bu da bitti ama zevk bitmedi. Klozetin içinde fön makinesi var! O tuşa bastım, siz marabalar gibi ne kağıtla kurulıycam olm? Sıcak havayla değerli popomu bir güzel kuruttu, bir ak pak etti beni bu... Ben böyle bir şey yaşamadım arkadaş...

Ayağa kalktıktan sonra da son tuşa bastım, kendini köpürte köpürte yıkadı, bütün suyu çekti, yine baştaki gibi kuru kaldı, benden sokraki vezir-i azam'ı beklemeye başladı zaar. Kendisine teşekkür ettim, birbirimizin telefonlarını aldık ve ellerimi yıkayıp oradan ayrıldım.

Tabi işim bi 10 dakika kadar sürdüğü için yukarıdaki arkadaşları beklettiğimi düşündüm, masaya geldim, dediler ki 45 dakikadır yoksun... Uyudum mu rüya mı gördüm ne yaptım o kadar zaman bilmiyorum. İnanılmaz bir deneyimdi onu biliyorum. Çok acayipti çok...

O klozette önde bombe vardı işte. Bunu söylemek için yazdım :/[/QUOTE

muamele efsane.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bu kadar cevher var iken sormazsam çatlarım , Cezalandırıcı filmindeki " 3 deniz kabuğu " nasıl şe ettirilyor , bu kadar sene geçmiş tuvalet hakkında zihnimi kemiren tek sorunum bu olmuştur..
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
reis, adres ver bir taharet te biz alalım. bizi bu deneyimden mahrum bırakma!

hocam ben bu zevki bir kere tattıktan sonra bir kereyle bırakır mıyım? Sonra tekrar gittim oraya. Adı değişmiş, tuvaletler değişmiş (Hala ayrı ayrı 10-12 kapı şeklinde duruyor ama) o eski dostum orada değil artık :) Marco Pasha mıdır nedir işte adı böyle mi yazılıyor bilmiyorum. Şimdi adı o.

Bu kadar cevher var iken sormazsam çatlarım , Cezalandırıcı filmindeki " 3 deniz kabuğu " nasıl şe ettirilyor , bu kadar sene geçmiş tuvalet hakkında zihnimi kemiren tek sorunum bu olmuştur..

Aa üstat bilmiyor musun? Ben izlediğimde hemen araştırıp bulmuştum. Bunu herkesin bildiğini sanıyodum ben de... :)
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Ya Beyler işin şakası esprisi bir tarafa bu fakirin de gerçek problemidir. Beni en iyi Dr Tayfun hocamın anlayacağını ümit ediyorum . Her 2
gözden dekolman, 1 bel fıtığı, 1 sekiz buçuk saat süren paraganglioma, 1 menisküs , son olarak da iki damar değişimli bypass. Bu gün 63 yaşımda
6 büyük operasyon sonrası şükürler olsun ki turp gibiyim . Arkadaşlarım da , rendelenmiş turp gibisin diyolar. Halbuki her iki hacetten herhangi
biri için klozeti rahatsız ettiğimizde, sanki o cihazı benim için değil de , 10 yaşındaki torunum için üretmişler zehabına kapılıyorum. Bazen de
klozetle kapağı arasından bir miktar ürik asit pontile sirayet ediyor. Haydi işin yoksa pantolonu orada çıkar, temizle ,kurut tekrar giy. Boy 1.80 kilo 120 olunca çok da fazla kıvırma payı kalmıyor. Esenliklerle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:14 ----------

Aynen Hoka'nın yazdığı gibi erkeklere özel , alet edevatın bir yerlere takılmadan hareket edebileceği bir sistem üretilmek zorunda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yurt dışında uzun oval klozetlere geçeli çok oldu. Türkiye'ye geldiğimde hep alaturka kullandığımdan çok da bilgim yok, ama yeni klozetler bu uzun oval türlerden değil mi artık?

Bu arada alaturka şahsi tercihim. Japonya'da bile hâlâ kullanıyorlar, ki elektronik klozetin doğum yeridir. Gerçi onların alaturka daha acaip bir sistem.

Bu arada elektronik olanların parfümlü, müzikli ve hatta pudralı olanları bile mevcut.

Bi de, malum burası erkek forumu değil, az daha dikkat etsek yazdıklarımıza, mümkünse başlığa ve ilk paragrafa uyarı eklesek... İyi olmaz mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst