Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Tam bır ampul ıq luların roportajı olmus,malesef bu vıdeodakıne benzer mılyonlarca ınsan oldugu ıcın,motorsıklete ötv oduyoruz ama pırlantanın ötvsi 0.
Malesef güç kimin elindeyse hukuk adalet ve hakimiyet ondadır. Yargıtayda yanlış yapmışsa biz kime güvenicez o kadar paşa içerde öldü çoğu hasta oldu. Böyle güce tapan bi milletin içinde yaşamaktan utanıyorum.
Ondan sonra şu videoda röportaj yapılan adamların benzerlerine laf söyleyince "neden bizi aşalıyorsunuz" diye söyleniyorlar.Hayır kardeşim biz sizi aşağılamıyoruz siz zaten aşağılıksınız biz de gördüğümüzü söylüyoruz.