- Katılım
- 30 Ocak 2005
- Mesajlar
- 141
- Konu Yazar
- #1
benzinimi fuulledim ve yola çıktım.manyas kuş cennetinde görevlinin köpeği ile samimi oldum.armutlu esenköy yolu arasındaki muhteşem gün batımı ve shadow um.
ersenköydeki şelale balık lokantasında mola.
armutlu erdilli otel yakınındakim dogal kaplıca ve 14 yaşındayken gelip kaldığımız pansiyon önünde çocuklarla motorumu tanıştırdım.
bursa çıkışında honda bayinde honda nın janjanlı arbalarıyla hayal kurdum.
çınarçıkta aile dostlarımızda konakladım.türkmen pansiyon sahipleri olur kendileri .akşam mangal ziyafeti yaptık.ve mırra (acı kaffe) içtim.
armutlu girişi .pek kronolojik olmadığının farkındayım ama idare edin işte .siz kafanızda birleştirin işte.
bahçeli evimin görüntüleri ve yine gemlik armutlu arası muhteşem yol manzaraları ve kızım (shadow 'um)...
dönüş ve akşam yemeği..
en kısa zamanda bu tripi tekrarlamak istiyorum .tavsiye ederim.
ersenköydeki şelale balık lokantasında mola.
armutlu erdilli otel yakınındakim dogal kaplıca ve 14 yaşındayken gelip kaldığımız pansiyon önünde çocuklarla motorumu tanıştırdım.
bursa çıkışında honda bayinde honda nın janjanlı arbalarıyla hayal kurdum.
çınarçıkta aile dostlarımızda konakladım.türkmen pansiyon sahipleri olur kendileri .akşam mangal ziyafeti yaptık.ve mırra (acı kaffe) içtim.
armutlu girişi .pek kronolojik olmadığının farkındayım ama idare edin işte .siz kafanızda birleştirin işte.
bahçeli evimin görüntüleri ve yine gemlik armutlu arası muhteşem yol manzaraları ve kızım (shadow 'um)...
dönüş ve akşam yemeği..
en kısa zamanda bu tripi tekrarlamak istiyorum .tavsiye ederim.