- Katılım
- 21 Kas 2006
- Mesajlar
- 580
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar maddi imkanlarımı zorlayarak bis üst sınıfa geçiş yapmak istiyorum. sahibinden'de yaptığım araştırmalar neticesinde kafamdaki chopper hayallerini bi süreliğine erteledim. motorun görünür olması da beni naked sınıfına çekti.
şimdi diyeceksiniz atlantic nereden geldi peki
açıklayayım; motorumu aldığımda uzun mesafeler gitmeyi planlıyorum. bulgaristan gibi
yunanistan gibi
scooter olması nedeniyle bagaj hacmi fazla o yüzden bunu da listeme kattım.
öncelikli olarak en çok merak ettiğim kawa ile suzuki'nin tavsiyeleri.
aralarında biraz fiyat farkı var. hangisi düz yolda beni daha mutlu eder? ayrıca motoru istanbul trafiğinde de her gün kullanacağım. şehir içi yakıt ve kullanım açısından daha iyi olanı hangisidir? kronik problemleri var mı? ve diğer aklıma gelmeyen konularda da yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.:cat::rendeer:
şimdi diyeceksiniz atlantic nereden geldi peki
öncelikli olarak en çok merak ettiğim kawa ile suzuki'nin tavsiyeleri.
aralarında biraz fiyat farkı var. hangisi düz yolda beni daha mutlu eder? ayrıca motoru istanbul trafiğinde de her gün kullanacağım. şehir içi yakıt ve kullanım açısından daha iyi olanı hangisidir? kronik problemleri var mı? ve diğer aklıma gelmeyen konularda da yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.:cat::rendeer: