Er5 den sonrası

Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
16
Merhaba
Motora kawasaki er5 ile başladım. Yakında bir sene dolacak. Memnunum ama eski olması sık servis ziyaretleri, frenlerinin iyi olmaması bahane, aslında daha kuvvetli bir makina bakiniyorum. Naked makinalar kullanım konforu sebebiyle hoşuma gidiyor. Aklımda gene ikinci el z800 ya da mt09 var. Ancak kullanım keyfi olarak z800 yakın duruyor.

Sizlere sorum en eski 2010 model olmak üzere naked makine tavsiyeleriniz. Bütçe limiti 35 40 olabilir.

Teşekkürler
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
MT-09 iyi bir tercih olacaktır. Sürüş açısından Baya güçlü torklu makinedir. Sürüş olarak Z800'den daha zevklidir. O paraya 2016 Model TCS'li bir MT-09 alınabilir.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
MT 09 hafifliği ile düşük hız manevralarında ve şehir içinde çok iyi gerçekten ama uzun yolda z800 daha stabil gider muhtemelen. Yakıt olarak da MT 09 0,5-1 lt/100km daha az yakacaktır. Yedek parça fiyatları ve ikinci el hızında da MT 09 tercih sebebi. Karar sizin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst