Abi bu kaç basıyo![]()
başka resim var mı kine
açık havada düzgarıda arkana alırsan hıııı bilmiyomki hiç denemedim fatihya bu basıyo basmasınada sen üstünde duramıyon öle bi sıkıntı var
200 km hızda üstünde durama ma gibi bi sorun yaşamadım..
Ya iddaa etmem yapan yapıyodur 200 ama ben 150 den sonra sopa yemiş gibi rüzgar yiyorum gerçi benim boy 1.85 belkide ondan.
sopa yemiş gibi oturmucan canım ala alaakapanacan deponun üstüne
![]()
usta kapanacanda boy diyom sıkıntılı kafam göstergelere geliyor
![]()
masallah kazasiz belasiz kullanmaniz dilegiyle..