enteresan kayalar

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
internette dolaşırken buldum bu resimleri ve sizlerle paylaşmak istedim arkadaşlar düzmece diyen olacaktır mutlaka dzümece mi diil mi bilmiyorum ben internette buldum



 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Bir tanede ben arabistan çöllerinde görmüştüm. oturmuş bir aslana benziyordu.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Gerçekten ilginç ama düzmece olduğunu sanmıyorum su böyle inanılmaz bişey işte mükemmel şaheserler yaratıyor :cat: ama 1. ve 3. fotodaki kayalar dağda gibi sanki onlar el işi olabilir :silent: hangi sitede bunlar başka foto varmı? Paylaşım için saoll :rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
gerçek olabilirler ama ben bununla ilgili bir belgesel seyretmiştim bu insan beyniyle ilgili bişey. gördüğümüz şeyleri başka şeylere benzetme eğilimimiz varmış özellikle surata
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
H@S@N' Alıntı:
Gerçekten ilginç ama düzmece olduğunu sanmıyorum su böyle inanılmaz bişey işte mükemmel şaheserler yaratıyor :cat: ama 1. ve 3. fotodaki kayalar dağda gibi sanki onlar el işi olabilir :silent: hangi sitede bunlar başka foto varmı? Paylaşım için saoll :rendeer:


walla sitenin adını hatırlamıorumm ordan oraya geçerken siteler arası ozaman gördüm
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
bunlar gerçekmi yoksa photoshop mu kokuyor. bendede bunun gibi fotolar vardı. surat ve hayvan görünümlü kayalar dağlar...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
gerçek veya değil benim hoşuma gitti.Şu anda nerde olduğunu hatırlayamıyorum ama türkiyede bi dağ nın tepesi gökyüzüne bakan Atatürk profiline benziyor baya bilen gören var bunu.aklıma geldi söylüyüm dedim :rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Atatürk Silueti - ARDAHAN

undrcostr5af.jpg
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
ilk kez bir çoban tarafından fark edilmiştir atamızın yüzü. hersene gözükür ve bir şenlik havasında kutlanır :rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
Gömeç'te de var Atatürk silüeti. Balıkesir'den Ayvalık'a giderken sol tarafta kalıyor. Silüeti dağın kendisi oluşturduğu için (gölgesi değil yani) her zaman görebilirsiniz. Bir tane de tabela var tan o noktada, sola bakın felan diyordu galiba.
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
gömeçteki atatürk anıt tepesi ilk gordugumde hayretler icinde kalmıştım.. gercekten muazzamdı.. sanatcımız kayahanda gömeçte yaşıyor gercekten guzel yerler...

Gomec_001.jpg

anittepe.jpg
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
evet bende gördüm gömeçteki yeri inanılmaz harika biyer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst