- Katılım
- 23 May 2004
- Mesajlar
- 246
- Konu Yazar
- #1

Kisa zamanda karar verdigim ve carcabuk bisiler toplayarak yola ciktim. Feribottan inince motosiklet net gurubuyla karsilastim. onlarda sanirim termale gidiyorlardi . selamlastik ben yoladevam ettim.
emok festivalinden sonra ilk defa katildigim enduroclub festivali pek tatsiz geldi. emok un yaninda 3. lig sayilirlar.
haritda yesil yoldan gidip maviden dondum. gidis 7 , donus 4 saat surdu.

iste yol guzergahim.

YOL YİNE ESKİ HİSARDAN BASLADİ SABAH 8:30

KAHVALTİ ARABALİDA. POGACALAR NERDE DEMEYİN BİRAZ ONCE YUTTUM

eee sanirim karacabeyden sonra cekildi bu fotograf. ara yollar muhtesemdi hedefim manyas golu ve kus cenneti. oradan yenice olacak.





































