Enduro Seçimi

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
arkadaşım Suzuki V-Storm u da listene eklemelisin bence, her ne kadar uzun yol için biçilmiş kaftan olsa da arazide de rahatlıkla kullanabilirsinyada bunların dışında favori seçeneklerim; Kawasaki KLR600 ,Honda TransAlp olacaktır.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
MCT den inip te 1200 GS e binilmez. Ben Tiger 250 den inip KLE 500 e binmeme rağmen zorlandım ki üyesi olduğum enduro klübünde bir çok arkadaşımda 1200 GS / RT ve Tenere var. Bir sefer denemek için F 650 GS kullandım ve henüz erken olduğunu fark ettim. Eğer gerçekten kafayı 1000 cc üzerine koyduysan ART , GİS veya ROSPA lardan eğitim almalısın.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
Bu sitede bahsettiğin motorları kullanan çok kişi yok. Olanlarda seviyesiz mesajlara muhatap klacakları düşüncesi ile yazmazlar. Israrla bu sitede cevap arayışın taktir edilecek bir durum.

Adam daha önce mct 250 kullanmış onu satmış kanuni cup 100 kullanıyor. Şimdi 1000 lik yada 1200 lük makine alacakmış mantıklı olalım önce eğitim sonra zaten gene yazdıklarımın arkasındayım.
Bulunduğun coğrafyanın şartlarına uygun bir motor al.
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
1200 adv den bahseden insanın ekonomik durumu iyidir diye düşünüyorum (allah daha çok versin)
ekonomik durumu bu kadar rahat olan birinin 250 mct yada 100 lül cupla başlıyacağınıda hiç zannetmiyorum
Ha gerçekten durum anlattığın gibiysede, tavsiyem temiz yollu bi africa bulman senin için daha mantıklı olur gibi geliyo

listeden seçecek olursam tabikide adv derdim
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
167
Allaha şükür Rocknrolla Maddi durumum iyi.Evet kabul ediyorum benimki eşşekten inip ata binmek.Ama insan bazen bunu yapıyor işte.Neden mct 250 ile başladım.19 lu yaşlarımın sonlarına doğru henüz öğrenciyken bir chopper aşkı düşmüştü içime.Eh öğrenci adamın ekonomik durumu bellidir.cup 100 ise rahmetli babamdan kalma.Kendisi kendi yaşlarına uygun olarak onu seçti.Bu yüzden mct 250 ile başladım ama şimdi enduro aşkıyla yanıyorum.Banalizm eğitim tabiki şart.ki kendim sürekli eğitimle meşgul olduğum için biliyorum eğitimin önemini.Ve o eğitim alınacak inşallah.Bulunduğum coğrafya istanbul.Sayın sinan er ısrarla bu sitede cevap arıyorum.Çünkü bir motosiklet kullanıcısı olarak ilk üye olduğum site burası.Hem kendim aydınlanmak hemde benim gibi arayış içerisinde olan diğer arkadaşlarında buradaki tartışmalardan nasiplenip bilgi sahibi olmalarını ve eğer büyük endurocu abiler lütfedip bilgi ve tecrübelerini paylaşırsa doğru seçimler yapmaları konusunda ısrarcıyım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş madem maddi durumun iyi o zaman neden direk 1.200 cc'ye geçeceksin.Önce bi 650 cc enduro al.1 sene kadar kullan.Biraz zarar edip satsan da sana kazandıracağı tecrübe paha biçilemez.Geçen transalp'le dönüş yapayım derken ön teker hafif tümseğe denk gelmiş.Ayağımı yere koyayım derken baktım yere değmiyo.Bi baktım motor yan yatmaya başladı.Asıldım motora inat ettim devirmicem diye.Bütün gücümle asıldım ve kaldırdım ama 2 gün kollarım ağrıdı.Geçenlerde yine aynı durumla karşılaştım.Ama bu sefer saldım motoru.Koruma demiri ve yan çanta sayesinde en ufak bi çizik bile olmadı.Sırtımı dayanarak kaldırdım motoru.Meğerse ne kolay kalkıyomuş.

İşte bazı tecrübeler parayla olmuyo.650'lik bi enduro sana çok büyük tecrübe kazandıracaktır.1.200'lük makinede hatanın telfisi çok zor.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Kardeş madem maddi durumun iyi o zaman neden direk 1.200 cc'ye geçeceksin.Önce bi 650 cc enduro al.1 sene kadar kullan.Biraz zarar edip satsan da sana kazandıracağı tecrübe paha biçilemez.Geçen transalp'le dönüş yapayım derken ön teker hafif tümseğe denk gelmiş.Ayağımı yere koyayım derken baktım yere değmiyo.Bi baktım motor yan yatmaya başladı.Asıldım motora inat ettim devirmicem diye.Bütün gücümle asıldım ve kaldırdım ama 2 gün kollarım ağrıdı.Geçenlerde yine aynı durumla karşılaştım.Ama bu sefer saldım motoru.Koruma demiri ve yan çanta sayesinde en ufak bi çizik bile olmadı.Sırtımı dayanarak kaldırdım motoru.Meğerse ne kolay kalkıyomuş.

İşte bazı tecrübeler parayla olmuyo.650'lik bi enduro sana çok büyük tecrübe kazandıracaktır.1.200'lük makinede hatanın telfisi çok zor.


çok tehlikeli yatan motoru tutmak...valla o bel bi kütleyince yıllarca acısını çekersin....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst