- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 2,986
- Konu Yazar
- #1
Türkiye Enduro Şampiyonası'nın 4. Ayak yarışı Kastamonu'nun Azdavay ilçesinde başladı. Yarışın magazin startı Azdavay Aşıklar Köprüsünden verildi.
Türkiye Motosiklet Federasyonunun düzenlediği; Sancaktepe Motosiklet Kulübünün organize ettiği, Türkiye Enduro Şampiyonası 4. Yarışı Kastamonunun Azdavay ilçesinde başladı. Azdavay Kaymakamlığı ve Azdavay Belediyesinin destekleri ile Suğla Yaylası'nda gerçekleştirilecek yarışın magazin startı Aşıklar Köprsünden verildi. Sporcular Azdavay Kaymakamı Osman Doğramacı ve Azdavay Belediye Başkanı Osman Nuri Civelek ile TMF Yönetim Kurulu Üyelerinin verdiği starttan sonra Azdavayın sokaklarından geçerek Suğla Yaylasına ulaştılar. İlk kez düzenlenen organizasyona Azdavaylılar büyük ilgi gösterdi. Günün en hızlı üç ismi Sinan Memnun (MMK), Burak Özdemir (KEMK) ve Fırat Şahin (AVMK) oldu.
Türkiye Şampiyonasının startını veren Azdavay Belediye Başkanı Osman Nuri Civelek, Suğla Yaylası'nda Türkiye'nin en iyi ve iddialı parkurunu yaptıklarını ifade etti. Azdavay Kaymakamı Osman Doğramacıda Enduro Şampiyonasının Azdayda gerçekleştirilecek olmasından mutluluk duyduğunu dile getirdi.
Kaynak: Türkiye Motosiklet Federasyonu
Türkiye Motosiklet Federasyonunun düzenlediği; Sancaktepe Motosiklet Kulübünün organize ettiği, Türkiye Enduro Şampiyonası 4. Yarışı Kastamonunun Azdavay ilçesinde başladı. Azdavay Kaymakamlığı ve Azdavay Belediyesinin destekleri ile Suğla Yaylası'nda gerçekleştirilecek yarışın magazin startı Aşıklar Köprsünden verildi. Sporcular Azdavay Kaymakamı Osman Doğramacı ve Azdavay Belediye Başkanı Osman Nuri Civelek ile TMF Yönetim Kurulu Üyelerinin verdiği starttan sonra Azdavayın sokaklarından geçerek Suğla Yaylasına ulaştılar. İlk kez düzenlenen organizasyona Azdavaylılar büyük ilgi gösterdi. Günün en hızlı üç ismi Sinan Memnun (MMK), Burak Özdemir (KEMK) ve Fırat Şahin (AVMK) oldu.
Türkiye Şampiyonasının startını veren Azdavay Belediye Başkanı Osman Nuri Civelek, Suğla Yaylası'nda Türkiye'nin en iyi ve iddialı parkurunu yaptıklarını ifade etti. Azdavay Kaymakamı Osman Doğramacıda Enduro Şampiyonasının Azdayda gerçekleştirilecek olmasından mutluluk duyduğunu dile getirdi.
Kaynak: Türkiye Motosiklet Federasyonu