Enduro sahibi olmak müthiş bir duyguymuş

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Bir gün herkes endurocu olacak." sözüne hak verdim.

Eğer aklınızda dual sport almak varsa, klx250,wr250r,crf250l,drz400s falan, hiç hiç hiç düşünmeyin. Alın. Bu motorların herhangi birisini başka bir motorsikletle karşılaştırıyorsanız, ya da arada kaldıysanız, kalmayın, karşılaştırmayın. Dual sportu alın. Arkadaş böyle bir keyif yok. Hele hele dağ bayır yerde yaşıyorsanız... Şehir içinde her yere giriyorum, tümsek arıyor gözlerim, bozuk yol arıyor...
Şehir dışında çat diye sağa kırıp dağ bayır tırmanıyorum, 15-20km menzilinde güzel spotlar bulup oralara tırmanıp manzara eşliğinde bir sigara yakıp tekrar yola dönüyorum. Sağlam lastikler aldım, k60 scout, %50-%50, o kadar keyifliymiş ki... İnanın bu kadar keyifli olduğunu bilseydim daha önce alırdım Enduro. Belki de ben off-road sürüşten keyif aldığım için böyle düşünüyor olabilirim, ama umarım bir gün herkes endurocu olur. Bu zevki hepinizin tatmasını diliyorum.

vpWvqz.jpg

dGgARD.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst