En Sonunda Yaşim Tuttu Ve Ehliyete Yazildim

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
mrb arkadaşlar

bugün en sonunda ehliyete yazıldım 8 temmuzda sınava giricem
her evrağımı hazırladım
ve müraacat ettim
sağlık raporu ve ziraat bankasına yatan sınav ücreti kaldı:salut:
2 hazirana kadar onlarıda halledecem
şuan çok mutluyum artık o köşede polis var şuraya gitmeyim şunu yapmayım :pr: derdi 23 temmuz 2006 da sona erecek
ve motorumla istediğim yere gidebilicem
tabi ehliyet ilk adım büyük motor için
seneye gezilere falanda katılırım inşallah hep birlikte oluruz

ehliyetin maliyeti 400 oldu şimdilik herşey içinde
yanlız emniyetten ehliyeti çıkarttırırken 90 daha verecem toplam 490 a ehliyet cepte
Tüm ehliyetsizlere ve biran önce almak isteyenlere duyurulur:bounce:

herkese iyi eğlenceler :cat:

umarım biraz etkili olmuşumdur:queen:



*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan taşınmıştır.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Haz 2005
Mesajlar
102
arkadaşım bende yazıldım bütün evrakları tamamladım. 380 yt ye ehliyet
cebimde hepsi trafiğe verilecek parada dahil.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
ehliyetin hayırlı olsun:rendeer:
kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlısı olsun dostum...:rendeer: Canını sıkmak istemem ama ehliyet bana da biraz pahalı geldi,bende 300 e aldım(her şey dahil kart parası vs. dahil tamamı).Gerçi Hataydasın sanırım o yüzden fazla alternatifin olmayabilir kurs fiyatları farklı olabilir bilemeyeceğim...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bende yazıldım herşeye dahil 220 ytl (tanıdık indirmi ) herşey dahil tbr ederim işallah basarıyla geçer ehliyetini alırsın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı olsun kardeş hiçte pahalı değil ehliyetsiz yakalansan 600ytlden
başlıyor cezası ve yine ehliyetin yok cebinde bunada enayi parası derler
sana şimdiden başarılar:cat:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
herkese teşekkürler özelliklede sana BBRR ama fiyatlara canım sıkıldı benimkide tanıdık fiyatı yok sanırım 50-60 daha fazla olacaktı neyse herkese bye

mrb herkese benim ilk ehliyetim herhalde ondan herkese iyi eğlenceler
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst