en sonunda motorum oluyor .. :D

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
çok sevinçliyim bu konuyu sizle paylaşmak istedim uygun fiyata temız bı kanuni tiger 250 anlastım hayırlısıyla cumartesı gunu altımda olacak

bu gece nasıl uyucam hiç bilmiorum :d :D
şimdiye kadar yardım eden tüm abilerim kardesımlerımede tşklerimi iletirim ...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hayırlı olsun kazasız belasız bin inş..ama sen innova almıcakmıydın yoksa benmı yanlıs hatırlıyorum hemde taksıtle alıcaktın galıba?
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
hayırlı olsun kazasız belasız bin inş..ama sen innova almıcakmıydın yoksa benmı yanlıs hatırlıyorum hemde taksıtle alıcaktın galıba?

O hiç belli olmuyo be usta ben cbf alıcakdım sıfır ondan sonra bi ara cbr 125 buldum alıcam 2 nci el adam işim var bugün dedi o gün ybr aldım.Ne olacak hiç belli olmuyor :)
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Hayırlı ugurlu olsun. Kazasız belasız surusler inş. Kasksız yola cıkma :):cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yeni motor almanın sevincini iyi bilirim :)

HAyırlı olsun kazasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Hayırlı Olsun Allah Kaza Bela Vermesin
Bende Motorumu Alırken Cuma Akşamından Pazartesi Gününü İple Çekmiştim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst