En sonunda hornet 1000 tanıtıldı

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
1 sene oldu tanıtalı şimdi yollara çıkıyor.geç oldu ama güç olmadı çünkü ilk tanıtıldığından farklılılar gördüm güzel anlamda.extra sp versiyonuda olması çok güzel olmuş daha güçlü donanımlı vs.türkiyeye gelirmi kesinlikle getiriceklerdir bence öyle bir tip var bunda.gördüğüm kadarıyla hornet 750 den sonra 1000lik versiyonda özenli ve diğer modellerden farklı olarak çıkmış.yani honda güzel yönde yön değiştirmiş yada zorunda kalmış.heyecanlı ve donanımlı güçlü modeller çıkartmaya başladılar alternatif iyidir.güç olarak 160 155 hp civarlarında güç sunuyor.sp versiyonuna tabiki extra düştüm
https://www.youtube.com/watch?v=1iwDoJQi354
2025-Honda-CB1000-Hornet-02.jpg

2025-Honda-CB1000-Hornet-SP-07.jpg
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
binlik commuter
gardaş bu hornetin çıkışı/ sloganı sitritfaytır değil miydi?
images


dur şu cb1000 in grenajını sökelim, farını az asortik bişey yapalım, hornet diyelim
 
Katılım
8 Haz 2023
Mesajlar
294
Motosikleti
tehlikeli pıskileyt
Güzel güzel de şu CBR500R'ı da yeniden bi getirseler keşke.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Şekil şemal yerinde, Kawasakilere Zlere benzemiş.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
kawasaki z1000 ile ducati sf al çiftleştir aha bu çıkıyor işte yarı japon yarı italyan.bu arada bana göre dünyanın en yakışıklı naked motoru kawasaki z1000dir açık ara daha üstüne ötesine tanımam.
kawasaki-Z1000-R-Edition.png


buna yakın 2019 mt09 oldu ama kadar estetik değil o hatta z1000den sonra çıkmasına rağmen şu an bana göre eski gözüküyor ama z1000 hala jilet editon duruyor.şu an en yakışıklısı tabiki ducati fighter v4 bunu devam ettiren kişi.ama ulaşılabilir değil z1000 bile daha bir ulaşılırdı fantastik seviye de kalmış.o yüzden ben bunun tasarımını sevdim bayrağı ducatiden alıyor gibi duruyor ulaşılabilirlik mantık seviyesinde olduğu için bi nebze:)
fiyat vs duymadım görmedim ne seviyede hangi motora yakın bilmiyorum.ama mt10 dan ucuz olacağı kesin suzuki gsx1000s civarında olursa çok iş yapar tr de.sp olan brembolu öhlinsli baya baya güzeldir o cihaz.mt09sp yada r9 bekleyen bir müşteri olarak hornet 1000 aklımı şimdiden çeldi.bu civardaysa tercih etmemem için bir sebep yok
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Yeni nesil motosikletlerin far tasarımlarını bir türlü beğenemiyorum.
Birde şunu belirtmek isterim ki hiç kimse Honda modelleri ile ilgili konuları onun gibi güzel açamıyor :)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,649
Motosikleti
Ns200 15"
Miyoplar için üretilmiş Ducati Streetfighter V4 :), arka maşayı balkon demirinden yapmadığı için Honda'ya buradan kızgınız ::angry2::. Acaba yeni kasa Stf V4 nasıl olacak, yeni Panigale çok iddialı çıktı merakla beklemekteyim.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Yeni nesil motosikletlerin far tasarımlarını bir türlü beğenemiyorum.
Birde şunu belirtmek isterim ki hiç kimse Honda modelleri ile ilgili konuları onun gibi güzel açamıyor :)

far kısmını geçtik artık fütüristik olsun diye güzel çekici değil uzay çağı,baktığın zaman bu ne laan diyebiliceğin tasarımlar revaçta.kafa kısmı dediklerine göre aerodinami için olabildiğince ufak tutuluyormuş.daha verimliymiş daha rüzgara karşı iyimiş.
bu arada evet kimse onun gibi konu açamaz ben normalde yamahacıyım bu aralar honda takılıyoruz elimden geldiğince sadece güzel olan modellerini paylaşıyorum:) zaten 2 tane model var heyecan veren hornet 750 bide hornet1000 olcak işte :) allah var hala da hornetimden de memnunum koca koca motorları çok acayip kovalıyorum
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Güzel güzel de şu CBR500R'ı da yeniden bi getirseler keşke.

CB500X mi biir tane tel jantlı adventure modeli var, onu getirseler mis gibi her yola gelen motor, daha büyük aşırı yüksek motorlara boyu yetmeyenler için de süper ideal olurdu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende olan iki önceki kasasında twin spar alüminyum şase, hidrolik debriyaj, tek taraflı arka maşa vardı. Bunda hiç biri yok. 1000cc motosiklette alüminyum ya da tirellis yerine tipik ucuz çelik şase kullanmışlar. 2025 yılında yeni dizayn edilmiş, Honda'nın ürettiği en yüksek hacimli naked motosiklet, ama ne IMU, ne de cornering ABS var. SP versiyonunda bile yok. Tip desen on yıl önce çıkan 2014 model Z1000'in kopyası.

Honda keşke beyaz eşya piyasasına girse. Sonuçta buz dolabının yolu iyi tutmasına, heyecan vermesine gerek yok. Bozulmasın yeter. Velhasıl bir-iki model dışında Honda marka motosiklet tercih etmem ama Honda marka fırın, buzdolabı bulaşık makinasını gözümü kırpmadan alırım şahsen. Hazır çim biçme makinesi yapmayı bırakmışken, ek gelir olur işte, neden olmasın?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Suzuki'den 3000 Pound az fiyata satılacaksa epey talep toplayabilir.



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

Anasayfada gezinirken like uyarısı geldi, baktım hasmet like atmış, dedim "burada bir yanlışlık var, hasmet bana like atmaz" velhasıl kelam Soichiro Honda'nın kuzeni, akrabası, yeğeni foruma bir uğramış, selam çakmış.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anasayfada gezinirken like uyarısı geldi, baktım hasmet like atmış, dedim "burada bir yanlışlık var, hasmet bana like atmaz" velhasıl kelam Soichiro Honda'nın kuzeni, akrabası, yeğeni foruma bir uğramış, selam çakmış.

[url]https://i.hizliresim.com/n437amu.JPG[/url]

Tommycim, sana defaatle like attım şimdiye kadar, bundan sonra da atarım, niye atmayayım?

Ama psikolojik sorunları olan ruh hastası bir trol "sikiktommygun" rumuzuyla üye olup bana like atsa, bunun ekran görüntüsünü alıp paylaşmazdım şahsen.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tommycim, sana defaatle like attım şimdiye kadar, bundan sonra da atarım, niye atmayayım?

Ama psikolojik sorunları olan ruh hastası bir trol "sikiktommygun" rumuzuyla üye olup bana like atsa, bunun ekran görüntüsünü alıp paylaşmazdım şahsen.

Hakikaten de "sikiktommygun" adlı bir üyeye denk gelmek benim gibi makaracı bir adamı bile çileden çıkartırdı. hasmet onu bunu bırak da ne zaman İzmir'de rakı içiyoruz? Sana özelden numaramı atıyorum.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Bende olan iki önceki kasasında twin spar alüminyum şase, hidrolik debriyaj, tek taraflı arka maşa vardı. Bunda hiç biri yok. 1000cc motosiklette alüminyum ya da tirellis yerine tipik ucuz çelik şase kullanmışlar. 2025 yılında yeni dizayn edilmiş, Honda'nın ürettiği en yüksek hacimli naked motosiklet, ama ne IMU, ne de cornering ABS var. SP versiyonunda bile yok. Tip desen on yıl önce çıkan 2014 model Z1000'in kopyası.

Honda keşke beyaz eşya piyasasına girse. Sonuçta buz dolabının yolu iyi tutmasına, heyecan vermesine gerek yok. Bozulmasın yeter. Velhasıl bir-iki model dışında Honda marka motosiklet tercih etmem ama Honda marka fırın, buzdolabı bulaşık makinasını gözümü kırpmadan alırım şahsen. Hazır çim biçme makinesi yapmayı bırakmışken, ek gelir olur işte, neden olmasın?

şu foruma gelip arada şu yorumları okuyup gidiyorum. bir gün hepiniz gideceksiniz yalnız kalacağım bu dünyada, işin gerçeği anlayan da çıkmayacak veya kalmayacak beni.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Hakikaten de "sikiktommygun" adlı bir üyeye denk gelmek benim gibi makaracı bir adamı bile çileden çıkartırdı. hasmet onu bunu bırak da ne zaman İzmir'de rakı içiyoruz? Sana özelden numaramı atıyorum.
Bana da atsana bi numero🤪 ben de geleyim Rakıya.
Milletin işi gücü yok hakikaten arkadaş, adam üşenmemiş ciddi ciddi .kikhaşmet diye hesap açmış, ayıptır yahu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bana da atsana bi numero🤪 ben de geleyim Rakıya.
Milletin işi gücü yok hakikaten arkadaş, adam üşenmemiş ciddi ciddi .kikhaşmet diye hesap açmış, ayıptır yahu.

Artık nasıl bir yıkıma sebep olduysam... Yazık yahu. Gören bilen hatırı geçen varsa teşvik edin psikolojik yardım alsın yahu. Binlerce km öteden tanımadığı biri internet üzerinden adamın ayarını bu derece bozabiliyorsa, bu adam gerçek hayatta nasıl insanları idare edecek, evlenecek, vs. Zor valla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst